Mej. Suid-Afrika in jou geboorte jaar

22 Mei

vlnr: Kare Sickle, Yolanda Klopper, Veronica Wilson en Vera Johns.

Vera Johns – Mej Suid-Afrika 1975

http://meermin.wordpress.com/2008/05/22/sommer-net-n-inskrywing/#comment-1444

Na aanleiding van Meermin se tag……Vera Johns. Wie ookal dit was/is?

Goed ek tag Emil, Wipneus en Dellie

 

25 Responses to “Mej. Suid-Afrika in jou geboorte jaar”

  1. Wipneus! Mei 22, 2008 at 8:51 vm #

    Daai vrou wat in my jaar Mej SA was, het ek nog nooit van gehoor nie…. maar ek sal my huiswerk gaan doen….. wonder of Wikipedia my meer sal kan vertel? 😆

    Vera Johns ken ek darem en sy was oulik 😉

  2. Meermin Mei 22, 2008 at 9:42 vm #

    Vera Johns is ‘n pragtige vrou jy is dus nog lekker jonk, kyk hierdie Windley Ballenden ek het nie ‘n clue hoe sy lyk nie!!

  3. demoerin Mei 22, 2008 at 10:01 vm #

    Windley Ballenden? How?
    Was Vera darem hot? En ek praat nou nie van die huisvrou kinda way nie!

  4. Pikkelik Mei 22, 2008 at 11:03 vm #

    Ek is seker as jy bietjie intensiewe googlewerk gaan doen gaan jy nog ‘n foto van haar kry. 😆 Dis nog nie sooo lank terug nie… 😆

  5. Dellie Mei 22, 2008 at 11:46 vm #

    Gmpf. Ek het al geantwoord by Pikkie, maar ek sal dit weer doen. Ek skrik nie vir bogsnuiters nie! 😉

  6. Rustig Mei 22, 2008 at 2:18 nm #

    Ek onthou net vir Annelien Kriel en ek was toe al lang jare in die land en vir Glenda Kemp met die slang.
    🙂

  7. Wipneus! Mei 22, 2008 at 2:30 nm #

    Whaahaahaa hier val Rustig uit met Glenda en haar slang… dis hillarious…. 😆

  8. demoerin Mei 22, 2008 at 2:31 nm #

    @ Dellie, skrik demoerin nou sommer die blink van sy tanne weg..hehehehe
    @ Rustig…slang? Ek onthou net vir Michelle Bruce in een of ander leather outfit…dit het nogal ‘n groot indruk om my gemaak!

  9. Rustig Mei 22, 2008 at 4:52 nm #

    Demoerin: Dalk moet Wipneus vir jou vertel van Tannie Glenda. Sy het die Rapport en Sensuurraad omtrent laat skarel oor haar mannewales. Sy het daai slang skoon flou gedans.
    😆

  10. Emil Mei 22, 2008 at 4:53 nm #

    Vera Johns was ook gestem as een van die mooiste vroue ooit.

    Wel, try gerus maar Diva Duivestein – sy was skynbaar ook Semifinalis in Miss World in 1967. Nou is ek op soek na fotos – het ‘n afspraak more by die Kaapse Argiewe.

  11. demoerin Mei 22, 2008 at 4:56 nm #

    Al wat ek nog voot oë het is Michelle Bruce in ‘n swart leer pakkie!

  12. demoerin Mei 23, 2008 at 10:19 vm #

    Soos luck dit nou wou hê het die kaka gespat in die 1975 jaa van Mej Suid-Afrika. Vera het gewen, sy is toe ‘n paar weke voor Mej Wêreld uit die kompetisie geskop omdat sy eintlik van Rhodesië was, 1ste prinses Crystal Cooper se pappie het geweier dat sy gaan deelneem in Londen as Vera nie haar titel en pryse opgee nie. 2de prinses Rhoda Rademeyer is toe Londen toe en het onder die top 15 geeindig. Dit judges het die volgende van haar te sê gehad “She has a great figure, and lovely long legs”

  13. Emil Mei 23, 2008 at 3:57 nm #

    Argiewe het niks gehelp nie – trusty old internet het darem ‘n paar foto’s opgelewer. Bliksem, 1967 voel nou bleddie lang terug!

  14. Emil Mei 23, 2008 at 4:28 nm #

    1867!! WTF!!

  15. demoerin Mei 23, 2008 at 4:32 nm #

    Mmmmm…I deny ever typing that. My intensions must have been misinterpreted!

  16. chris Julie 13, 2008 at 3:33 nm #

    Ag man hulle almal was en is steeds mooi. Jy kry nie lelike vroue nie net die war minder mooi is

  17. Marina Maart 6, 2009 at 10:07 vm #

    When was Annielien Born?
    Does she still live in South Africa

  18. demoerin Maart 6, 2009 at 10:27 vm #

    Marina, as far as I can fihure out it must have been 1954 or 1955, as she was nineteen when she won the Miss World title in 1974.
    It appears that she still lives in South Africa.

  19. Lu Junie 15, 2009 at 11:39 vm #

    Anneline Kriel lives in Stellenbosch with her husband Peter Bacon and runs a Wine Farm.

  20. Lu Junie 15, 2009 at 11:43 vm #

    I keep the Miss South Africa archives that date from 1952 when Catherine Higgins represented SA at Miss Universe
    1953 Ingrid Mills lives in Stellenbosch -now 78. 1956 Norma Voster changed her surname to Foster and became an BBC environmental programme producer. 1957 Adele Kruger lives in JHB (never married) 1958-OPenny in CT…..and so the list goes on. Vera 1975 married Alan Sutherland and lives in Mooiriver

    • Chris Februarie 14, 2011 at 10:18 vm #

      What happened to Rhoda Rademeyer after she got married.They previously owned the Prince Albert Hotel, but someone told me that they both died in a road accident. My late wife knew her from RAU (University)

      • Danie Maart 6, 2012 at 3:31 nm #

        Yes, Rhoda and here husband died one night in a car accident, near Prince Albert, where they owned the hotel. At the time they were parents to 3 teenage daughters. I had coffee at that hotel yesterday.

  21. Tusalayenna-web Desember 11, 2009 at 9:48 vm #

    Ja, waarschijnlijk dus het is

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mej SA in my geboortejaar « Dellie se Dinge - Mei 22, 2008

    […] en uit die kwaad uit. Veral die jongeres… wat nou wragtig wil seker wees hoe oud ek is! Demoerin het my getag met die ene. Pikkelik het ‘n lekker tabel daar by haar waar jy sommer vinnig kan […]

  2. A Different View of Reality » Miss South Africa in … yes … 1967! - Mei 23, 2008

    […] in response to demoerin’s tag (and other memes from North, South, East and West), this then is Miss South Africa 1967 – Disa […]

Lewer kommentaar

