Kiekies….

30 Jul

UPDATE: EK HET ONDERSKRIFTE BY DIE OOR DIE WATER KIEKIES BYGEBOEG

Julle sal sien daar is twee nuwe page-links hierbo. Ek sal hulle gereeld opdateer, op die oomblik seker op ‘n daaglikse basis soos ek deur my foto’s sorteer.

Geniet dit!

5 Responses to “Kiekies….”

  1. Rustig Julie 30, 2008 at 2:33 nm #

    Kiekie is so lekker woord! As jy self hosting gedoen het kon jy lekker “photo gallery” sagteware gebruik het. Is ook sommer gratis.

  2. alta Julie 31, 2008 at 3:01 vm #

    Het gaan loer. Pragtig!!

  3. meermin Julie 31, 2008 at 7:15 vm #

    ek gaan sommer nou dadelik loer!!

  4. Wipneus! Julie 31, 2008 at 8:37 vm #

    Dankie, ek het dit baie geniet!

  5. Skoenlappr Julie 31, 2008 at 12:55 nm #

    jy lyki vi my te ‘demoerin’ ni …

Lewer kommentaar

