I have so much more…..

17 Sep

On this last day of the Paralympic Games, I see it fit to place a little ode.

The Paralympian

Life showered misfortune;

You brushed it aside.

Fate placed the hurdle;

You scaled it with ease.

 

Easy it would never be;

That promise never made.

On track and field, in pool;

You surpass disability.

 

Your sheer determination

Convert to winning gold.

Excel for your country;

By defying nature’s odds.

 

Whether a flag is hoisted

Or an anthem played;

First or last, as always,

Remains but a number.

 

My eyes share joyful tears,

With every dream come true.

My head bows in shame,

Perceiving lack so trivial.

 

Life put you in a race,

Willpower shaped a champion.

Your example merits respect,

I salute you, The Paralympian.

8 Responses to “I have so much more…..”

  1. Wipneus! September 17, 2008 at 8:06 vm #

    Demoerin hierdie gedig gaan altyd een van my gunstelinge bly.

    Life showered misfortune;

    You brushed it aside.

    Fate placed the hurdle;

    You scaled it with ease.

    Ek is baie trots op ons paralimpiese atlete!

  2. ICE September 17, 2008 at 10:46 vm #

    Xcellent!

    Puik poem, en puik atlete!

  3. Dellie September 17, 2008 at 11:16 vm #

    Wow! Dit sê soveel.

    Life showered misfortune;

    You brushed it aside.

    Hoe gereeld doen ONS dit? Nee, ons kla net oor onbenullighede. Ek voel skaam vir myself, maar so trots op hulle!

  4. Emil September 17, 2008 at 12:50 nm #

    Ek stem – daardie eerste refyn som dit skitterend op!
    Mooi gedig, maat. Lekker dag!

  5. BB September 17, 2008 at 2:02 nm #

    Pretty profound DMI… Great stuff!! Thanks!

  6. demoerin September 18, 2008 at 7:00 vm #

    Dit is juis die ding, mens kan so vinnig oor klein kakkies kla….en eintlik is dit so onbenullig. Die mens is geneig om eerder die sleg as die mooi raak te sien in ons lewens. Daai klein dingetjies wat pla, is niks in vergelyking met die mooi en seëninge in my lewe nie.

  7. L-Ling September 18, 2008 at 4:35 nm #

    middag, dmrn

  8. demoerin September 18, 2008 at 6:37 nm #

    Hello Llie….fok dit gaan woes by my…

Lewer kommentaar

