Maandag lusmakertjie (2/2)

6 Nov

Regter Ratha Mokgoatlheng moes die volgende aanhoor van die advokaat van een van die Jeppestown beskuldigdes:

“Don’t destroy my client’s young life.”

3 Responses to “Maandag lusmakertjie (2/2)”

  1. Carike November 6, 2008 at 4:39 nm #

    Plaas hou die advokaat net sy bek…

    Ons het nie mense soos hy nodig nie! Nie hy of sy klient nie!

  2. Wipneus! November 6, 2008 at 5:15 nm #

    Jaaaa swaar, ek weet nie wat gaan ek nou volgende moet hoor nie. Deesdae verbaas niks my meer nie! Behoort ek bekommerd te raak!😉

  3. Oliveoyl November 7, 2008 at 6:59 vm #

    😦

Lewer kommentaar

