Stilte na die Storm….Maandagaand

7 Jan
"rus"

"rus"

"vrede"

"vrede"

8 Responses to “Stilte na die Storm….Maandagaand”

  1. meermin Januarie 7, 2009 at 7:27 vm #

    Wow dit is stunning foto’s.

    Snaaks hoe die weer die laaste tyd so vreeslik erg kan wees ons het dan nou die aand tot even hael gehad!! Elke keer wat daai weer so klap, spring ek amper deur die dak soos ek skrik!

    Geniet jou dag!!

  2. BB Januarie 7, 2009 at 8:44 vm #

    Og! Awesome! Dis wanneer jy jouself in die hemel kan verdrink…

  3. boendoe Januarie 7, 2009 at 9:02 vm #

    Ag, mooi man!

  4. Wipneus! Januarie 7, 2009 at 9:57 vm #

    Baie mooi fotos!

  5. Emil Januarie 7, 2009 at 10:34 vm #

    Magical!

  6. TristonJ Januarie 8, 2009 at 11:33 vm #

    wow nou dit IS stunning!!!

  7. rosalindfranklin Januarie 8, 2009 at 5:51 nm #

    ai tog is jy nog met vakansie…..lyk so. ek is jaloers🙂

  8. demoerin Januarie 9, 2009 at 7:30 vm #

    Ai Rosa …. ek wens ek kon ja sê!

Lewer kommentaar

