Dinsdag Rymelary….

31 Mar

Fotojoernalis

 

Ek wil ‘n foto neem

Man Met Koerantkombers;

Kind Bedel Vir Kos;

Vrou Dra Water Aan.

 

Ek wil ‘n foto neem

Pa Sterf Van VIGS;

Ma Is Nou Weduwee;

Kind Is Nou Weeskind.

 

Ek wil ‘n foto neem

Kind Is Verkrag;

Pa Met Koeëlwond;

Ma Omgery Deur Taxi.

 

Ek wil ‘n foto neem

Gesin Treur In Hande;

Familie Om Oop Graf;

Gemeenskap In Vrees.

 

Ek wil hierdie foto’s vat

En die lamppale versier;

Baniere vir die sport;

Biljette vir karvensters;

Tattoo vir jou voorkop?

 

Want die mens leef in volkleur;

Nie net in swart of wit of sepia.

Daar staan ‘n mens agter die kruisie.

9 Responses to “Dinsdag Rymelary….”

  1. meermin Maart 31, 2009 at 7:30 vm #

    Wow dit is baie baie mooi!!! Mag jy ‘n heerlike wonderlike dag hè!!!!

  2. betsieboop Maart 31, 2009 at 7:53 vm #

    “Life is like an onion: You peel it off one layer at a time, and sometimes you weep.” —Carl Sandburg

    demoerin – ek sal saam met jou die foto’s teen die lamppale gaan opsit .

  3. Wipneus! Maart 31, 2009 at 8:06 vm #

    Demoerin, vir my persoonlik, jou beste!!!!!

    Wow wow kragtige poem!!

    Waar kan ons hierdie poem inskryf???? Weet iemand dalk???

  4. Wipneus! Maart 31, 2009 at 8:07 vm #

    Ek meen inskryf vir ‘n kompetisie? Woes webwerf dalk? 😆

  5. Pikkelik Maart 31, 2009 at 10:58 vm #

    Pragtig!

  6. kaalvoetinireen Maart 31, 2009 at 1:36 nm #

    Treffend!

  7. Dellie Maart 31, 2009 at 2:13 nm #

    Dis baie mooi. En hartseer. En werklik.

  8. demoerin Maart 31, 2009 at 2:16 nm #

    You are all to kind……😳

  9. Die Brein April 1, 2009 at 10:24 vm #

    Ek gaan my se se met my kruisie, ek sal agter die kruisie staan en weet ek het nie deel in die elende nie.Mooi gedoen.

Lewer kommentaar

