WEW….17/52

18 May

Ek wonder wat is daardie een enkele alledaagse takie wat jy die MEESTE haat?

Vir my is SKEER loshande die wenner. Ek haat dit met ‘n passie!

foto: kipourax @ flickr.com

foto: kipourax @ flickr.com

Daar is soveel ouliker dinge wat met skeerroom gedoen kan word:

foto: captpiper @ flickr.com

foto: captpiper @ flickr.com

18 Responses to “WEW….17/52”

  1. netjane Mei 18, 2009 at 8:18 vm #

    Grimering opsit en afhaal. Weke gaan verby dat ek maar “natuurlik” rondloop omdat ek dit so haat!

  2. boendoe Mei 18, 2009 at 9:13 vm #

    Ja, ek stem saam met Jane oor die grimering. ‘n Close second is kontaklense uithaal. 👿

  3. demoerin Mei 18, 2009 at 10:03 vm #

    😆 Ek het gewonder waar dei girls se make-up op die lysie gaan staan.
    Moet sê, die kontaklense in en uit pla my nou glad nie.

  4. Dellie Mei 18, 2009 at 10:41 vm #

    Hare uitblaas?👿 Ek koek gewoonlik die borsel in my hare – so ek blaas sommer kop onderstebo en durf die dae wild aan…😆

  5. betsieboop Mei 18, 2009 at 11:14 vm #

    daardie wakker word en werk kry my elke dag onder 😆

    ek is met dellie op die hare! irriteer sewe soorte blou kak uit my uit!!!

  6. netjane Mei 18, 2009 at 11:18 vm #

    Ek dra net my hare in ‘n poniestert. Met die poniestert en sonder make-up lyk ek seker 12 jaar oud, maar nou ja…😉

  7. Roer Mei 18, 2009 at 11:36 vm #

    Groei jou baard en snor! Ek dare jou. Ek’s mal oor grimeer, maar stem met Dellie oor die hare uitblaas.

  8. demoerin Mei 18, 2009 at 12:54 nm #

    😆 Roer – Daar is klaar moans en groans as ek darem 3 keer per week skeer!

  9. Johan Swarts Mei 18, 2009 at 4:56 nm #

    aaaah ek stem 100% saam oor die skeer!

  10. kaalvoetinireen Mei 18, 2009 at 5:25 nm #

    Ek haat opstaan as ek nie wil nie!
    Ek dra byna nooit grimering nie en my hare is nie meer ‘n probleem nie😆

  11. rosalindfranklin Mei 18, 2009 at 11:11 nm #

    flip, ek haat ook skeer…………………………………………………………….beenhare

    kan hulle nie maar net uitval nie?

  12. Die Brein Mei 18, 2009 at 11:37 nm #

    Ja skeer , uhm dis nou my baard natuurlik.
    Dis waar daar is beter dinge om met skeerroom aan te vang………. en dis om mevrou Brein te skeer.Waar sal ek nou maar nie se nie.Ek skeer haar so lekker want dan eet ek so lekker.

  13. Die Brein Mei 18, 2009 at 11:42 nm #

    Netjane ek haat dit as my vrou `n poniestert dra, sy kan dit doen as sy huisskoonmaak, maar fokkit so loop sy nie saam met my in die dorp nie, met mooi langhare moet jy los dra of in `n mooi styl, nee vas is vir lui mense.

    My kop sal nie twee maal draai in `n vrou se rigting as haar hare in `n poniestert vas is nie, dit lyk net nie sexy nie.En dit lyk afgeskeep.Grimering kan julle dra maar met mate.

  14. demoerin Mei 19, 2009 at 6:58 vm #

    😆 @ Brein oor die skeer.

    Ek wens daar was ‘n roompie wat jy in die aand aansmeer en in die oggend is die gesiggie skoongeskeer….. eendag….. hopelik in my leeftyd.

    @ Kaalvoet – Waar is jou hare heen?

  15. demoerin Mei 19, 2009 at 7:02 vm #

    Ek dink nou net –
    Jooooeee – Hoooooeeee Emil!

    As jy nou sulke oulike gadgets vir die doggertjies opspoor, kyk of jy nie iets virrie seuntjies vir skeer kan opspoor nie.

  16. BB Mei 19, 2009 at 10:14 vm #

    Hmmm – dink jy nie evolusie moes nou al ‘bygekom’ het en begin besef het dat ons wragtig nie al daai hare nodig het nie – how many hundreds and thousands of years voor ons girls beenhaarloos ge-issue gaan word??
    My pet-hate ini lewe: stryk!!!👿 Og, ek háát stryk met een groot passie!! en die dag as ek iets stryk en by die werk kom, soos vandag – gepakkie en gebloesie het al die 3de persoon my voor 8:30 eenkant geroep om te vra : “gaan jy virre interview”??😉

  17. Pikkelik Mei 19, 2009 at 10:16 vm #

    Ek haat dit om op te staan innie oggend… punt….

  18. meermin Mei 20, 2009 at 7:42 vm #

    hi jy jammer ek is so stil …. lees jou darem nog raak!!

Lewer kommentaar

