Resilience of the Human Spirit

6 Aug

Oseas 2 147The human spirit might be more resilient than we give ourselves credit for. On the 6th August, 1945 the US Bomber, the Enola Guy, dropped the atomic bomb, “Little Boy” on Hisoshima at 8:16am Japanese time. At least 80,000 people died with the explosion, and thousands more in the aftermath from injuries and radiation. About 145,000 in Hiroshima and then another 80,000 from the second nuclear attack resulting from “Fat Boy” being dropped over Nagasaki on the 9th August.

I can count on my one hand the deaths of people close to me that had a major inpact on my life, with that of Christine almost four years ago being downright life-changing.

The human spirit is resilient. At one moment it might be freefalling, but at the next moment it deploys a life-saving parachute. Whether it is in defiance, or downright stubborness that the human spirit refuses to wither and die, the end result is a life that goes on after the pieces are collected and put together again. We are survivors in a jungle of contradictory emotions.

Last night at 11.30 a very good friend phoned me. Jerome, her nephew of 24 died in a multi-car accident. Her own brother died in a motorcycle accident about 4 years ago, and Jerome’s parents both committed suicide, about two years apart, a decade ago. Jerome has been living ever since with her dad and stepmom, and was in his last year of studies.

My recent music-trip down memorylane, and incredible sadness I feel for this family is leaving me in a bit of a overtrotten state this morning. I am going to the bush this weekend…. to rest and nurture my wounded spirit.

15 Responses to “Resilience of the Human Spirit”

  1. boendoe Augustus 6, 2009 at 7:14 vm #

    (((DMI))) 😦

  2. betsieboop Augustus 6, 2009 at 8:56 vm #

    )))DMI(((

    eendag nie te lank gelede het ek die volgende gehoor:

    die mooiste kleipotte word gebreek sodat hul lig vir ander kan skyn …

  3. Girl van die Suburbs Augustus 6, 2009 at 9:55 vm #

    Ag, jinne outjie… Mag jy in onbekende liefde toegevou word en weet ons dink aan jou!

    Ps….. Ek is mal oor die kiekie. Is idt ystervlerke?

  4. Spear The Almighty Augustus 6, 2009 at 10:21 vm #

    Dit suck. Jammer om daarvan te hoor.

  5. Die Brein Augustus 6, 2009 at 7:23 nm #

    Ja sou Little Boy en Fat Boy ooit “werK” gehad het as die Japenese nie Pearl Harbour vernietig het nie?Dit wys net wat se “resilience” die Amerikaners se gees gehad het om nie in sak en as te gaan sit nie, maar die tragedie van Pearl Harbour te wreek , honderde kere groter.

    Jammer om te hoor van Jerome mag jul harte vrede en vertroosting vind in Jesus.

  6. kaalvoetinireen Augustus 7, 2009 at 7:14 vm #

    (((DMI)))
    Sterk staan

  7. Emil Augustus 7, 2009 at 8:19 vm #

    Shit, dis rof😦

    Vasbyt en deurdruk. En recharge goed die naweek.

    (((DMI)))

  8. boervrou Augustus 7, 2009 at 9:15 vm #

    Devloekwoordin, ek voel regtig hartseer vir jou onthalwe. Ek voel soms so vasge’blok’ asof ek in ‘n hoek van hartseer is, soms weet ek nie eers hoekom nie…Gaan rus heerlik, kyk hoe die son opkom en onthou net die son kom altyd weer vir ons ook op, al vat soms bietjie lank.

  9. parkes1 Augustus 7, 2009 at 10:05 vm #

    Geniet die naweek!!

  10. meermin Augustus 7, 2009 at 10:19 vm #

    (dmi) sterkte !!

  11. Jenny Augustus 7, 2009 at 11:45 vm #

    Sterkte, dink aan julle (((DMI)))

  12. Johan Swarts Augustus 7, 2009 at 8:07 nm #

    Ek kan nie iets sê om dit beter te maak nie en ek kan nie sê dat ek soos jy voel nie (want niemand kan soos jy voel nie). Maar ek voel vir jou, want ek ken dood.

    Sterkte in die bos. Mag jy met meer verstaan terugkom.

  13. Andrew Augustus 8, 2009 at 4:33 nm #

    Maak nie saak wat jou filosofiese oortuiginge mag wees nie, die natuur is die beste plek om antwoorde te soek en ook om te te rus. Jy SAL dit geniet.🙂

  14. Dirk Augustus 8, 2009 at 11:35 nm #

    Geniet die vars lug, ek bly naby Harties. Lewe maak meer sin aan die voet van die berg.

  15. demoerin Augustus 11, 2009 at 7:51 vm #

    Vars lug, bos, berge en lopende water is die beste medisyne. Dit maak nie alles reg nie, maar plaas dinge in bietjie beter perspektief.

Lewer kommentaar

