Dagdroom

27 Oct

DSCN0066

Ek gaan vandag hierdie foto my rekenaarskerms se agtergrond maak.

Dan kan ek myself die hele dag verbeel ek staar na die wolke by my venster uit.

22 Responses to “Dagdroom”

  1. Vlam Oktober 27, 2009 at 10:10 vm #

    Basta na wolke staar! Get back to work! 😈

    • Girl van die Suburbs Oktober 27, 2009 at 11:05 vm #

      LOL Vlam… Ek wonder of hy ooit daglig sien… vroee oggende en laat aande lyk dit my!

      • demoerin Oktober 27, 2009 at 11:38 vm #

        Gelukkig begin die son heelwat vroeër opkom in die oggend

  2. boervrou Oktober 27, 2009 at 10:26 vm #

    As dit jou gaan laat beter voel, gooi sand op jou stoel en verbeel jys op die strand…

  3. Daizy Oktober 27, 2009 at 11:00 vm #

    Dit klink lekker DMI…kan ek jou kom join???

    • demoerin Oktober 27, 2009 at 4:07 nm #

      Jy kan na die ander screen kom staar.

  4. Girl van die Suburbs Oktober 27, 2009 at 11:05 vm #

    Moet net nie teen die skerm vasduik in jou attempt om te vlieg nie… This ain’t real! :mrgreen:

    • demoerin Oktober 27, 2009 at 4:08 nm #

      Te laat…😆 enige kuur vir bloedneus?

  5. Pikkie Oktober 27, 2009 at 12:40 nm #

    Enigiets is beter as sand en lae bossies en sand en dooie bossies… Kan ek ook een kry asseblief. Of nee, hou die screensaver en stuur vir my die reën…

    • demoerin Oktober 27, 2009 at 4:09 nm #

      Ai Pikkie, ek wil nou nie raas met jou nie…. kyk bietjie met nuwe oë na jou wêreld – Dit is pragtig daar!

  6. Sonkind Oktober 27, 2009 at 1:10 nm #

    Pikkie, ek sal vir jou reen stuur. En sommer afgebreekte bome en oorstroomde strate ook. Ek is SO gatvol vir Julie in Oktober👿

    • demoerin Oktober 27, 2009 at 4:09 nm #

      Met die wind in Kozi, lykit my ons het Augustus in Oktober… weird!

  7. meermin Oktober 27, 2009 at 3:29 nm #

    DMI dit is lekker om soms na ‘n prentjie te sit en staar en te dagdroom, dit is verniet en daar is geen belasting op dit nie!! Ekke het juis vamiddag gesit en dagdroom daar is die mooiste foto in die TOP BILLING tydskrif van Uvongo ek lief daardie deel van die land!! Lekker middag vir jou!!

    • demoerin Oktober 27, 2009 at 4:10 nm #

      Net so mahala… for niks!

  8. Tanngela Oktober 27, 2009 at 4:41 nm #

    Die mooiste en kosbaarste items in die lewe is gratis en tot almal se beskikking. Net jammer min mense maak die tyd om dit nog raak te sien.

    Demoerin, dit is ‘n pragtige foto. Geniet die mooi waarmee jy jouself omring.

    • demoerin Oktober 28, 2009 at 6:07 vm #

      Dit is juis die ding…. ons is altyd met mooi omring, dit neem soms ‘n wilsbesluit om dit raak te sien.

  9. Xena Phoenix Oktober 28, 2009 at 12:20 nm #

    DMI

    Is jy nie veronderstel om een of ander program op jou skerm oop te he nie? Of maak jy net of jy op die rekenaar besig is?

    • demoerin Oktober 28, 2009 at 12:24 nm #

      Die wolkies is op my een skerm en die werk op die ander een…. but I have a black belt in looking busy!

Lewer kommentaar

