BIDorBUY vir die groot menere….

10 Nov
Enzo
2003 ENZO

Ons ken almal vir Bid or Buy…. selfs die oorseese weergawe, eBay, maar dan is daar nou ietsie in ‘n heel ander klas – BillionaireXchange.

Die resessie knyp ook maar aan die mense met die baie nulle bedrae in hulle bankrekenings, en om van hulle duur speelgoed ontslae te raak, het hulle natuurlik ‘n spesiale plekkie, vir die spesiale mense met die spesiale bedrae geld. Hier kan jy nou van jou onbekostigbare besittings op aanlyn veilings sit, of selfs die bates onder mekaar uitruil.
Gulfstream
Gulfstream V

Ek het so bietjie gaan loer wat hierdie mense wat nie meer hulle bates kan bekostig of onderhou, daar ten toon stel. Sjoe…. Dit is alles so mooi. Wat jou sommer dadelik laat besef jy werk hier met ‘n ander klas veiling, is die kategorieë: Arts and Antiques, Luxury Vehicles, Boats and Yachts, Luxury Real Estate, Jewelry and Watches en dan Planes and Helicopters.

Hier is ‘n seleksie van die beskikbare items – Almal gelys met die openingsbod:
  • Seiljag 49,000,000 USD
  • Gulfstream V 40,400,000 USD
  • Enzo Karretjie 1,200,000 USD
  • Kasteel in Italië 9,000,000 Euro
  • Vleuel Klavier 150,000 Euro

BillionaireXchange maak so ‘n 5% fooitjie op suksesvolle transaksies. Maar voor julle nou almal hier wegspring om jou miljoene te gaan blaas – Om lid te word en te registreer, moet jy ten minste $2,000,000 werd wees (en dit moet bewys word)

Happy Shopping!

 

 

18 Responses to “BIDorBUY vir die groot menere….”

  1. Xena Phoenix November 10, 2009 at 8:04 vm #

    Wil iemand asb vir my die kasteel in Italie koop? Pretty please?😆

    • Girl van die Suburbs November 10, 2009 at 9:18 vm #

      Ja ek sal… Ek het die lotto gewen… :mrgreen:

      Die eerste vyf wie se wenslyste ek het sal ek uithelp!🙄

      • Vlam November 10, 2009 at 9:49 vm #

        Ag Girl, terwyl jy nou aanbied, koop sommer vir my TWEE kastele, sal jy? :mrgreen:

        • Girl van die Suburbs November 10, 2009 at 10:01 vm #

          Gaan julle twee omgee as julle nou as bure opeindig? Of soek julle in verskillende streke? 😕

          DAAR IS NOG 3 WENSE OOR MENSE!!! :mrgreen:

        • Girl van die Suburbs November 10, 2009 at 10:01 vm #

          Gaan julle twee omgee as julle nou as bure opeindig? Of soek julle in verskillende streke? 😕

          DAAR IS NOG 3 WENSE OOR MENSE!!! :mrgreen:

          • demoerin November 10, 2009 at 10:36 vm #

            Ek sal die seiljag vat asseblief.

  2. Rochelle November 10, 2009 at 8:11 vm #

    Ag wat vir so klein aansluitings fooi doen ek dit lag lag😯

  3. meermin November 10, 2009 at 8:19 vm #

    😯 ek werk vir die staat ek besit nie die staat nie!!

    • demoerin November 10, 2009 at 10:37 vm #

      Dink ek ook mos…😆

  4. koeksister November 10, 2009 at 10:13 vm #

    Ek sal die Enzo -karretjie neem…..

  5. Rustig November 10, 2009 at 12:59 nm #

    Nou sê jy my. Net gister my kredietkaart se limiet verminder! Damm!

  6. demoerin November 10, 2009 at 2:02 nm #

    Ek sien daar is ook ‘n 50.66 karaat, internaly flawless ligpienk diamant. Versekering waardasie $60,000,000 teen ‘n beginbod van 13,000,000 GBP😆

  7. boervrou November 11, 2009 at 8:19 vm #

    Hierdie Bidorbuy is bietjie te duur!

  8. Johan Swarts November 11, 2009 at 12:04 nm #

    genade…

    al wat ek nie verstaan nie, is hoekom mense met soveel geld goed tweedehands koop?

    • demoerin November 11, 2009 at 1:19 nm #

      Die resessie knyp seker die mense met die baie geld ook.

Lewer kommentaar

