WEW….44/52

12 Nov

Ek wonder of ek genoeg verskil in ander (uitgesluit familie en vriende) se lewens maak, dat ek gemis sal word as daar vandag ‘n rooi bus oor my ry?

22 Responses to “WEW….44/52”

  1. Johan Swarts November 12, 2009 at 9:07 vm #

    nah…hoewel, as dit ‘n BLOU bus is…
    😉

    • demoerin November 12, 2009 at 10:23 vm #

      Hoekom… bestuur jy ‘n blou bus?😆

  2. Xena Phoenix November 12, 2009 at 9:50 vm #

    Dit is seker ‘n vraag wat elkeen self moet antwoord. As daar ‘n antwoord is.

    Ek dink oor die algemeen is die antwoord nee.

  3. Rustig November 12, 2009 at 9:52 vm #

    Mens sal seker nooit regtig weet nie tot en met jou begrafnis. Jy kan jou voordoen as dood en dan sien hoe die mens reageer by jou begrafnis en die dinge wat hulle kwytraak. Die een wat plastiek kranse bring is die eerste wat jy bydam!

    • demoerin November 12, 2009 at 10:25 vm #

      Nevermind bydam…. ek skiet daardie persoon en die plastiekblomme die ewigheid in – Hulle kan dan maar my klaargegraafde graf benut.

  4. mnr.muller November 12, 2009 at 10:47 vm #

    Ek onthou ‘n inskrywing wat Bertus!/Piesangboer destyds gemaak het oor die afwesigheid van ‘n gaping wat ‘n nie-Bertus! met sy afsterwe sou los.

    Hy het aanvanklik gedink dat sy nie-wees ‘n leemte sou los wat onvulbaar is deur ander. ‘n Oop stoel aan die etenstafel.

    Maar, soos hy die heengaan van ander beleef het, het hy agtergekom dat die leemte wat nagelaat word, wel vinnig deur ander mense gevul word. Die lewe gaan aan; iemand anders gaan sit op jou stoel.

    Uiteindelik het hy berusting in sy relaas gevind dat hy juis deur sy heengaan vir ander mense ‘n lewendige ruimte bied om te kan vul.

    Hy het dit natuurlik mooier vertel; met meer boeddhistiese vervlegdhede.

    Ons almal is op pad na swanger grafte.

    • demoerin November 12, 2009 at 12:06 nm #

      Seker waar daardie ding… so depressing as wat dit dalk mag klink.
      Feit is, jy kan nie werklik lewe sonder dat jy vrede gemaak het met die feit dat jy te enige oomblik daardie “swanger graf” kan ful nie.

  5. Vlam November 12, 2009 at 10:52 vm #

    Hmm. Ek dink as jy tieners het wat jou alewig afpers vir meer sakgeld of voordele, sal hulle jou mis as jy die dag nie meer daar is nie. 😉

    Moenie so depressing wees nie, mense! Natuurlik sal iemand jou erens mis! Tensy jy natuurlik ‘n naam soos Hitler of Mugabe het… 😆

    • Xena Phoenix November 12, 2009 at 11:53 vm #

      Vlam

      Onthou, familie en vriende is uitgesluit.

      Die bloggers sal jou mis

    • Xena Phoenix November 12, 2009 at 11:55 vm #

      DMI sal seker ook deur die bloggers gemis word. 😉

  6. Betsieboop November 12, 2009 at 11:51 vm #

    hoekom rooi? 😉

    ek sal ‘n traan kan (moontlik) pik dmi. chin up. jy sal nooit weet tot dit te laat is nie , ne?

    • demoerin November 12, 2009 at 12:07 nm #

      Laat my dink aan gevaar… ek dink😉

  7. Girl van die Suburbs November 12, 2009 at 4:18 nm #

    Hier kom agteros ook in die kraal.

    Jip… Die lewe sal verseker nie dieselfde wees sonder jou nie. Maar onthou… Jy sal moet oppas… want busse kom in drie!!!!

    • demoerin November 12, 2009 at 4:54 nm #

      Ek dink dis ok… ek wil net 1 keer doodgery word😆

  8. koeksister November 13, 2009 at 12:39 nm #

    Ek sal jou mis

  9. Sammi November 14, 2009 at 12:32 nm #

    Ek sal jou sommer baie mis

  10. Gogga November 16, 2009 at 3:45 nm #

    Ek het nou eers op jou blog afgekom. Maar ek dink al die ounes waarvoor jy geld skuld sal jou mis.
    Laat ek nog so bietjie lees wat jy alles skryf ek is seker jy sal gemis word

Lewer kommentaar

