‘n Mooi Deug…..

17 Nov

Die klein voëltjie het pas uitgebroei, en hy verwonder homself al klaar aan die ander wat deur blou lug swiep…. op en af. Op tot waar hulle net ‘n spikkeltjie in die lug is, en dan ‘n duik na onder. Hy wil dit ook doen, Ma en Pa sê wag eers bietjie… maar hy kan nie. Hy skuifel tot op die rand van die nes, maak sy klein vlerkies oop en strek. Die opwinding bruis deur sy are as hy sy oë toeknyp en spring.

Die slag teen die klip vergruis elke beentjie in sy lyfie…. die skok veroorsaak onmiddelike dood. Vrek.

Geduld is ‘n goeie deug om te hê, en as jy nie geduld het nie… een om te probeer ontwikkel. Party dinge is dalk bedoel om bietjie langer te vat, in die strewe na perfeksie.

29 Responses to “‘n Mooi Deug…..”

  1. Xena Phoenix November 17, 2009 at 8:50 vm #

    Ware woorde

    Gross voorbeeld. Shame die arme kuiken.

    Die persoon wat geduld gaan bottel en verkoop gaan ‘n fortuin maak.

    • demoerin November 17, 2009 at 10:18 vm #

      Ek het die voorbeeld so bietjie “sagter gemaak” –😆 Jy wil nie die original sien nie!

  2. Girl van die Suburbs November 17, 2009 at 9:15 vm #

    Hmmm… Give time… time… Jip… Nou moet ‘n mens net leer om geduldig geduld aan te leer!😉

    • demoerin November 17, 2009 at 10:18 vm #

      Daai geduld-ding kom nie maklik nie😆

  3. Betsieboop November 17, 2009 at 10:33 vm #

    geduld?? wat is dit?? ek sukkel verwoestelik baie daarmee. het myself al menigtemaal soos die stomme kuiken teen die klippe te pletter geval van nie die kan wag nie …. gelukkig net met paar bloukolle en ‘n gebreekte been of twee …. nog nie totaal en al te pletter nie 😉 maar met geduld behoort ek daardie ook te ‘cover’ 😆

    • demoerin November 17, 2009 at 11:32 vm #

      Mens kan met positiewe denke… die probleem lê by mens se denke verander… Ek probeer – miskien sal ek dit regkry.

  4. meermin November 17, 2009 at 11:01 vm #

    dmi toe ek dit lees het ek aan myself gedink hoendervleis uitgeslaan!!! Dit is so waar hierdie woorde dankie vir hierdie pragtige stukkie!! GEDULD het ek nie!!

    • demoerin November 17, 2009 at 11:31 vm #

      Ek ook nie, maar ek probeer darem. Positiewe denke!!

  5. Plaasjuppie November 17, 2009 at 11:06 vm #

    Geduld is ook net ‘n stadige manier om jou moer te strip . . .

    • demoerin November 17, 2009 at 11:31 vm #

      Maar as jy in die proses besef hoe doelloos dit werklik is…. strip jy dalk nie jou moer nie❓

      • Plaasjuppie November 17, 2009 at 11:45 vm #

        Dit is doelloos as jy daardie energie kanaliseer in afbrekende gedrag. Reg aangewend kan dit somtyds voordelig wees. Mens moet natuurlik ook waak daarteen om nie geduld as verskoning te gebruik om iets aan te hou uitstel nie.

        • demoerin November 17, 2009 at 1:19 nm #

          Nee, moenie geduld teenoor uitstel stel nie. Geduld is iets deurdink sonder om oorhaastig te wees. Uitstel is iets, wel uitstel…. die tydperk uitstel omdat jy dit nie wil doen nie.

        • bierpens November 19, 2009 at 1:36 nm #

          Soos jou half jaar SARS

  6. demoerin November 17, 2009 at 11:30 vm #

    Lyk my geduld is maar ietsie waarmee ons almal sukkel…. dit kom nie maklik nie, paar ons kan ten minste poog……..

    Die ding is, mens moet seker maar net besef dat in die lange duur gaan dit BETER vir jouself wees.

  7. Girl van die Suburbs November 17, 2009 at 11:42 vm #

    Maar ek dink daar is ‘n duidelike onderskeid tussen geduld met self en geduld met ander.

    Geduld met jouself verg aanvaarding wat ons nie altyd ervaar nie. Gedagtes bepaal ‘n mens se optrede en dit het gewoonlik ‘n kettingreaksie.

    Geduld met ander… hmmm… nou jou reaksie op ander maak hulle weer op ‘n manier optree wat dalk minder nice is in gevolge.

    Nee vrek… ja… Kom ons try maar😉 Anders slat ons earthlings mekaar dood uit pure frustrasie :mrgreen:

    • Betsieboop November 17, 2009 at 2:16 nm #

      ek kan daarmee saamleef👿

      kan ons net een of twee uithaal voor ons die geduld ding doen nie? 😆

      • Girl van die Suburbs November 17, 2009 at 2:20 nm #

        Bets!😛

        My ou maaikie. Long time!

        Wil jy hulle self uithaal of moet ek die boere mafia / lebanese connections of die Italianse mob inroep!? 🙄

        • Betsieboop November 17, 2009 at 5:20 nm #

          waar ek nou is Girlie doen ek geblindoek, met ‘n glimlag vrou alleen kaalvoet oor die Drakensberge !!😆

          ons kan die mafia hou as backup!

          • demoerin November 17, 2009 at 5:45 nm #

            😆 Kaalvoet oor die berge…. ek sal telling hou.

          • Girl van die Suburbs November 17, 2009 at 11:06 nm #

            Reg… ek kyk uit vir daai rookseine van jou… Onthou
            · · · — — — · · ·! :mrgreen

  8. boervrou November 17, 2009 at 5:20 nm #

    Ek dink ek was awesig die dag toe dit uit gedeel is…🙂

    • demoerin November 17, 2009 at 5:45 nm #

      Yip… so haal dit mens in nê😆

  9. Rustig November 17, 2009 at 8:27 nm #

    Een eienskap wat ek ver te kort skiet. Geduld! Alles moes gister al gebeur het.

  10. Dellie November 17, 2009 at 11:25 nm #

    Dis die een ding waarvan ek hope het – ek weet nie rerig waar ek dit berg nie, maar sodra ek dit nodig kry, kom dit sommer vanself. Ek sal ‘n ding 25 keer vir iemand verduidelik sonder om mislik of moeilik te raak … en DAN sien jy hoe dit vrugte afwerp – en glo my, daai vruggies is soeter as stroop.😉

    • demoerin November 18, 2009 at 6:32 vm #

      Yippeeee… Dellie is die WENNER!!

  11. Betsieboop November 18, 2009 at 8:40 vm #

    · · · — — — · · · !

    · · · — — — · · · !

    · · · — — — · · · !

    al die veld is vrolik ! :mrgreen:

  12. Girl van die Suburbs November 18, 2009 at 8:45 vm #

    Bets! Jis sukkel ek nou om daai rook in die verdomde oortrokke lug te sien.

    More!😛

  13. Vlam November 18, 2009 at 9:23 vm #

    More! Julle is lekker vrolik hier?! 😆

    Geduld…dit IS ‘n mooi deug. Wens so ek het dit gehad. :mrgreen:

Trackbacks/Pingbacks

  1. Skryf kompetisie « Dellie se Dinge - November 18, 2009

    […] tag dan vir Demoerin, Chopper, Harry, Phibbie en […]

Lewer kommentaar

