Prof. Wie?

25 Feb

Ek vat nie gewoonlik pamflette by die verkeersligte nie, want dit lê net in my kar rond. Ek het hierdie A5 pamflet vanoggend geneem, en dit het al ten minste ‘n halfuur se lekker-lag-leesgenot verskaf.

Prof. Wakho (Die naam sê al klaar alles) is ‘n spiritual healer wat voorvadergeeste gebruik om vir jou oplossings te vind tot alledaagse probleme. Ek neem aan hy was student van die universiteit van die lewe, want sy Engels laat veel na wense oor. Die ding is, hy doen blykbaar nie te sleg teen konsultasies van R120 per shot nie, want hy het kantore op die 11de vloer van ‘n gebou in Grayston Drive, Sandton.

Ding is, daar is blykbaar niks wat nie binne 3 tot 5 dae opgelos kan word nie. Met klem op NIKS… hier volg ‘n paar van die items soos dit gelys is op die pamflet:

  • Bring back lost lover, even if lost for a long time in 3 days.
  • Read & tell all your problems before you mention them to him.
  • Ensure that promotion you have desired for a long time at work or in your carrer.
  • Guarantee you to win pursued contracts e.g Tenders
  • Herbal therapy for controling early ejaculation
  • Herbal medicine for enlarging the penis both in length & girth permanently
  • Guarantee you to win that troubling court case….
  • Recover stolen property to your business….
  • Extreme protection for those doing dangerous jobs like security guards, Bank managers (I kid you not), pains of the joints & bones.
  • Stop your marriage or affair (Tiger moes hom dalk vroegtydig kom sien het) from breaking apart
  • Heal woman problems of barrenness, disturbing menstruation, abnormally long pregnancies (❓ ) etc
  • Bring supernatural luck into your life to win chance games like lotto….
  • Bring you to see your enemies and make demands on them using a mirror (❓😯 )
  • ensovoorts

One stop shop… ek meen wie het ‘n dokter, sielkundige, sekuriteitsfirma, die polisie, predikant ens. ens. nodig?

ALL WHITES, BLACKS, COLOURED, INDIANS etc. WELCOME (Die etc. gedeelte bekommer my nogal so bietjie)

28 Responses to “Prof. Wie?”

  1. Vlam Februarie 25, 2010 at 7:53 vm #

    😆 Jy se hy kan help met die lotto? Dan’s hy definitief die man vir my. :mrgreen:

  2. Xena Phoenix Februarie 25, 2010 at 8:35 vm #

    DMI

    Gaan jy persoonlik ondersoek instel en ons terugvoer gee?

    • demoerin Februarie 25, 2010 at 9:19 vm #

      Weet jy, daardie vyande in die spieël ding fassineer my nogal…. Maar R120 koop ‘n kas bier, of BAIE biltong.

  3. Dellie Februarie 25, 2010 at 10:11 vm #

    Ek soek dadelik die adres – die antwoord op al my probleme!😆

    • demoerin Februarie 25, 2010 at 11:34 vm #

      Ek kan tot die telefoonnommer vir jou gee😆

  4. Charms Februarie 25, 2010 at 10:16 vm #

    Nee kyk, as hy ‘n kantoor in Sandton kan bekostig dan moet jy die kas bier eenkant toe skuif en dit gaan beproef . Ons soek terugvoer, verkieslik met ‘n bandopname en baie foto’s…..

    • demoerin Februarie 25, 2010 at 11:35 vm #

      En wat van as ek nooit weer die ligdag sien nie, want my ingewande eindig in muti op❓

      • Xena Phoenix Februarie 25, 2010 at 12:28 nm #

        Dan was jy in jou eie riller . . .

      • Charms Februarie 26, 2010 at 7:26 vm #

        Ek dink nou die dag se verjaarsdag het jou gered – hulle gebruik mos net jong mense se goeters…..

  5. Skoenlappr Februarie 25, 2010 at 11:22 vm #

    … abnormally long pregnancies?? wdf … is dit dié?!

    LOL!!

    ja, ek het ook al sulke pamflette by die verkeersligte gekry … ergste van als is, dat ek die donder ken!! Sangoma Johan het ‘n paar jaar terug ‘n dansklub in Kuilsrivier gemanage! LMGA!! Hdf kry hy dit nou reg om in ‘n spieel te kyk en jou enemenemenies raak te sien?! LMIMM!

    … (fluister) i see dead people … (maak freaky eyes)

    • demoerin Februarie 25, 2010 at 11:36 vm #

      Ek weet nie, maar die spieël ding fassineer my nou nogal.

    • Dellie Februarie 25, 2010 at 6:15 nm #

      lmga – sometimes I see offline people …😆

  6. meermin Februarie 25, 2010 at 12:03 nm #

    🙂 geniet jou dag!

  7. Gogga Februarie 25, 2010 at 3:30 nm #

    ha ha ha Mens het sulke karakters in jou aledaagse lewe mis as hulle nie daar is nie.

    “Heal woman problems of barrenness, disturbing menstruation, abnormally long pregnancies”

    Wow die ou is goed hoor.

  8. schabbers Februarie 25, 2010 at 4:30 nm #

    Moet onmiddellik ‘n afspraak maak! Is daar ‘n foto van die genie by? Dalk kan ek blog oor die MOOI man?

  9. Harry Februarie 25, 2010 at 9:02 nm #

    Smaak my mens hoef net in die spieel te kyk om jou worse enemy te sien. Goes figure.

    • demoerin Februarie 26, 2010 at 6:38 vm #

      Daar is meer waarheid in jou stelling, as wat menige van ons ooit sal wou erken.

  10. Harry Februarie 25, 2010 at 9:05 nm #

    Sam Nujoma was met volledigee stel melktande gebore. Sy ma was 16 maande swanger. Arme ou tannie se nippels was seker rou..

  11. Andrew Februarie 25, 2010 at 9:23 nm #

    My vriendin vertel my vandag haar periods is weer terug nadat sy verlede jaar deur menopause gegaan het. Farkit … hierdie ou kan haar dalk help en dit vir net R120.

    • demoerin Februarie 26, 2010 at 6:40 vm #

      Cheap Cheap.. maar ek neem aan na die R120 konsultasie gan jy moontlik ‘n pakkie kruie en speserye moet koop {wat ek sidder om te dink wat die instruksies gaan wees} vir R1,000.

  12. Andrew Februarie 25, 2010 at 9:50 nm #

    Daar is ‘n kerk naby my wat al hierdie goed adverteer. Nie op een slag nie maar so om die beurt deur die jaar. Party maal as ek die groot billboards lees dan raak ek so lus om deel te wees van die lekkerte van die healing proses dat ek wil aansluit en huweluks beraading wil ontvang al was ek nog nooit getroud in my lewe nie.

    They prey on the weak and vulnerable because they stand no chance against the rational.

    Fuck them they are con artists!

    • demoerin Februarie 26, 2010 at 6:40 vm #

      Groot Billboards? Shame, hierdie professor is seker maar nog ‘n beginner met sy pamflette.

  13. ellablou Februarie 26, 2010 at 11:50 vm #

    waddevok? hahahahaaa! ek het in die Oos-Kaap baie sulke ouens teëgekom. Hulle het my altyd kom teister by die gemeenskapskoerant om hul pamfletjie te publish. Of ‘n storie te doen, want ads is nie my afdeling nie! Ek seker daai dude roep my nog in sy spieël op om my uit te sort!🙂

  14. Sonkind Februarie 26, 2010 at 9:37 nm #

    Miskien kan ons Carte Blanche op die ou se spoor sit😈

  15. Skoenlappr Maart 2, 2010 at 12:23 nm #

    DMI, ek het vanoggend by die robot weer ‘n klein wit pamfletjie gekry van hierdie mense! LOL!!, ek het so lekker sit en lag … hy sê hy kan jou penis enlarge van S tot M, L, XL, XXL, XXXL, Tall.

    LMGA!!! Tall?!?! wdf?

    • demoerin Maart 2, 2010 at 12:31 nm #

      sjoe, ek wil liewerste nie weet hoe hy hom tall gaan kry nie😆

Lewer kommentaar

