Vrydagskool….Vakansie101

19 Mar

As jy vir skool opgedaag het….. SORRY FOR YOU.

Jy moet jou kalender nagaan, DIS SKOOLVAKANSIE.

Gedra julle self tot ek weer my verskyning maak, so net aan die anderkant (nee, nie Tant Marietta se anderkant nie)… die anderkant van die Paasnaweek.

Ek gaan so bietjie klim en klouter, en dan bietjie niks doen nie, en dan weer ‘n draatjie in Upington maak met oge wys by Augrabies en Witsand.

Echo Corner - Augrabies

14 Responses to “Vrydagskool….Vakansie101”

  1. ekisanna Maart 19, 2010 at 6:22 vm #

    Ek het net twee woorde vir jou: “LUCKY BUGGER!” Soos Oom Jack jare terug vir my gese het toe ek weg is Kaap toe: “Be good, but not too good, for then you cannot enjoy yourself”.

  2. Joh Maart 19, 2010 at 7:24 vm #

    Geniet dit geweldadig!

  3. Charms Maart 19, 2010 at 7:40 vm #

    Klink fantasties – geniet dit.

  4. NetJane Maart 19, 2010 at 8:08 vm #

    Tot na Paasnaweek?! Lucky fish! Geniet jouself gate uit

  5. koeksister Maart 19, 2010 at 1:45 nm #

    Lekker!, geniet dit. 🙂

  6. johanna79 Maart 22, 2010 at 11:09 vm #

    kyk nou al hierdie jaloerse mense wat jou wel wens vir jou vakansie, jy weet hulle almal wens dit reen uit. Ek sal weet want as ek nie self alreeds op vakansie was nie sou ek dit ook wens. So van die enigste een wat jou nie verwens nie, enjoy…

  7. Flintie Maart 23, 2010 at 8:12 nm #

    Jy is seker al amper terug en nou eers kom ek hier aan, veilig wees en bly uit die tronk uit.

  8. Skoor Maart 24, 2010 at 9:54 vm #

    Maar jy is gelukkig, jou ou donnel! Lekker wereld daai. Hoop die son is jou genadig.

  9. BB Maart 25, 2010 at 8:43 vm #

    Oits! Groen is ekke nou! Enjoy! Be safe!

  10. twattie Maart 29, 2010 at 10:03 vm #

    Geniet dit, wees veilig, en kom uitgerus terug!

  11. meermin Maart 30, 2010 at 1:20 nm #

    Sjoe ek voel sleg ek was so lanklaas hier, DMI ek is jammer maar dit gaan dolle as dol by die werk, vat skaars grond!! Hoe meer ons probeer om ons werk op datum te kry hoe meer werk val uit die lug uit!! Lekker dag verder vir jou!!

  12. Andre Maart 30, 2010 at 7:32 nm #

    Gan vang bietjie vis man!

  13. Andrew April 2, 2010 at 8:53 vm #

    Het jy in ‘n kis ingebliksem van moegheid dat jy nog nie terug is nie? Ek is nuuskierig om te hoor van jou trip en die fotos te sien.

  14. Spear The Almighty April 5, 2010 at 9:33 vm #

    Geniet dit.

Lewer kommentaar

