Net nog ‘n rede….

28 Apr

…. hoekom ek nie van ‘n Castle of ‘n Label hou nie.

Want ek is seker daarvan dat hulle botteltjies nie ingeboude balansmeganismes het vir as mens by die krans “afval” nie. Nie ‘n druppel Windhoek is gemors nie.

10 Responses to “Net nog ‘n rede….”

  1. Sharpshoot April 28, 2010 at 7:46 vm #

    Wel Amstel en Jägermeister het VERSEKER daai selle meganisme in!

  2. Dellie April 28, 2010 at 8:40 vm #

    Prioriteite, prioriteite …😆 Ek sien joune is heel in orde! En btw – Label het ook daai ‘ingeboude balansmeganismes’ …🙄

    Cool pic!

  3. koeksister April 28, 2010 at 11:59 vm #

    😆

  4. anne-marie April 28, 2010 at 3:53 nm #

    Ek gaan vir jou ‘n foto stuur wat bewys Label gaan orals saam sonder om te mors😈

  5. demoerin April 28, 2010 at 4:44 nm #

    OK, ek maak nota’s… Label, Amstel, Jager (yak)….

  6. Charms April 29, 2010 at 10:23 vm #

    Val hy nou nogal soos ‘n wafferse model🙂

  7. ekisanna April 29, 2010 at 6:19 nm #

    Gelukkig sien ek geen bloed nie en ook nie bene wat deur die vel steek nie… kon dus darem nie te erg gewees het nie.:mrgreen:

    • demoerin April 30, 2010 at 6:45 vm #

      Dit was alles inwendig…

      • ekisanna April 30, 2010 at 1:03 nm #

        Dit kan ek sien. “wink”

  8. Andrew Mei 5, 2010 at 5:23 nm #

    😆 Hahaha … en hoor hoor.

Lewer kommentaar

