WEW…(a+b) van (a^c)

3 Mei

Ek wonder of my Superman boxers vir my superkragte gaan gee as ek dit dra?

Loer later weer in vir ‘n update….. dit kan moontlik vanuit ‘n hospitaalbed wees….

5 Responses to “WEW…(a+b) van (a^c)”

  1. Xena Phoenix Mei 3, 2010 at 9:29 vm #

    Eish!!!

    Ek hoop jy voel gou beter en kry dit reg om die hospitaalbed te vermy.

  2. koeksister Mei 3, 2010 at 4:33 nm #

    Ek brand ook om te weet, hou ons op hoogte

  3. Pikkie Mei 3, 2010 at 4:52 nm #

    Niemand kan iets belowe nie, maar hel, gee dit ‘n try! Sterkte!

  4. demoerin Mei 4, 2010 at 6:50 vm #

    Wel, tot dusver weet ek dat een van my superpowers NIE is om reën te kan verjaag nie 😆

  5. Xena Phoenix Mei 4, 2010 at 9:44 vm #

    Jou superpower is seker om reen te maak. Jy moet nou leer hoe om dit af te skakel ook af en toe.

Lewer kommentaar

