Sommer maar net…

21 May

Skakerings van grys, is nie noodwendig oninteressant nie

6 Responses to “Sommer maar net…”

  1. koeksister Mei 21, 2010 at 4:17 nm #

    Maak my nogal nuuskierig om te weet hoe sou dit in kleur gelyk het, baie interessant Demoerin.

    • demoerin Mei 24, 2010 at 6:58 vm #

      Miskien kan ons Vrydag ‘n plan maak… hehehehe

  2. Charms Mei 21, 2010 at 6:18 nm #

    Die detail in wit-en-swart trek my aandag meer as ‘n kleurfoto. Jy kan jou eie kleure invul as jy lus is of dit net waardeer vir wat dit is.

  3. vonkiedool Mei 22, 2010 at 6:15 nm #

    Nice!

    Sommer ook net, eks terug op my blog!
    Ek sal nou probeer om weekliks ietsie daar neer te sit!
    Ek het nou weer so bietjie goedjies opgebou!

    Groete vir jou!

  4. demoerin Mei 24, 2010 at 7:03 vm #

    Sjoe… aardbewings, vulkane, en nou blog jy weer… wat ‘n jaar! hehehe

  5. BB Mei 24, 2010 at 8:49 vm #

    Ek sê altyd my favorite kleur is swart… enige skakering van swart… maar somehow is grys vir my ‘n vreeslike droewige ‘kleur’ – en dis die enigste kleur wat my kan stilmaak; letterlik en figuurlik.

Lewer kommentaar

