Geduld

26 May

 

Geduld is ‘n mooi deug, so hoor ek;

Want dis maar yl by my gesaai.

Maar…

Soos die windpomp in stilte

Wag vir die bries oor die veld;

Soos die Karoo aarde die reën

Proe in dreigende donderwolke;

Soos die horison wag om in rooi

Geverf te word met sononder.

 So was ek op my merke

Maar nou geys in gereed.

Geduld Geduld Geduld

Want ek kan mos

Want ek wil.

5 Responses to “Geduld”

  1. Dellie Mei 26, 2010 at 10:08 vm #

    Good things comes to those who wait …😉

    • demoerin Mei 26, 2010 at 11:20 vm #

      Maar partykeer voel dit of ek ERG getoets word.

  2. Dellie Mei 27, 2010 at 11:20 vm #

    I was here … waiting patiently for a new post …😆

  3. anne-marie Mei 30, 2010 at 4:19 nm #

    Patience is a virtue… wat ek nie besit nie👿

    • demoerin Mei 31, 2010 at 6:36 vm #

      Ek probeer ten minste… hehehehe

Lewer kommentaar

