Heinz sê….

14 Jun

…. dis daai 20 minute;

Ek sê….. dis daardie eerste beker koffie en gesteelde sigaret..

10 Responses to “Heinz sê….”

  1. Dellie Junie 14, 2010 at 9:31 vm #

    Oe, ek hou van die song! Fanks tjomma, daar het jy sopas my Maandag so effens minder blou gemaak. 😉

  2. Xena Phoenix Junie 14, 2010 at 9:43 vm #

    En hier dog ek Demoerin het opgehou rook. Ook geen uithou vermoë nie

    • demoerin Junie 14, 2010 at 10:54 vm #

      Ek het… ek doen nogal heel ok met die sosiale rook… so tegnies rook ek nie meer nie… hehehehe

  3. Skoor Junie 14, 2010 at 10:29 vm #

    Ek se dis as die reen val soos hy vanoggend val, en jy kan daai vereduvet stywer om julle twee vastrek…

    • demoerin Junie 14, 2010 at 10:55 vm #

      Dankie tog ek hettie reën EN koue nie, ek sal dit nie oorleef nie.

  4. anne-marie Junie 14, 2010 at 12:19 nm #

    Dis daai eerste beker koffie saam met ‘n lekker goeiemore soen!

  5. BB Junie 14, 2010 at 12:46 nm #

    Die sigaretjie bêre jy maar eerder vir ná die 20 minute… 😉

  6. Plein Junie 14, 2010 at 2:34 nm #

    Dis op jou bank le en wonder of die malklomp reggekom het. nou kort ek net jou

Lewer kommentaar

