die minute sonder jou….

23 Jun

Ek sukkel om te skryf, want al my gedagtes is oor jou;

My bank voel ongemaklik, want ek wil jou in my arms voel;

Ek wil nie die wyn drink nie, want ek wil dit op jou lippe proe;

Die Issey in die lug stink, want ek wil dit in jou nek ruik;

Ander oproepe frustreer my, want dis jou stem wat ek wil hoor;

Alles  lyk skielik vaal, want dis vir jou wat my oë wil sien;

Ek sukkel om te skryf,

Ek sukkel om te skryf,

Alles oor daardie minute sonder jou.

11 Responses to “die minute sonder jou….”

  1. Charms Junie 23, 2010 at 7:54 vm #

    Sjoe mens maar dis mooie woorde. Hierdie song van Kelly Marie het dadelik in my kop ingeklim.

    “My head is in a spin
    My feet don’t touch the ground.
    Because your near to me
    My head goes round and round.
    My knees are shaking baby
    My heart it beats like a drum
    It feels like it feels like I’m in love.”

    Geniet dit🙂

  2. Plein Junie 23, 2010 at 8:48 vm #

    Verlang vreeslik na jou

    • demoerin Junie 23, 2010 at 9:01 vm #

      Kom lê so bietjie langs my…..

  3. ellablou Junie 23, 2010 at 12:08 nm #

    hey, dis baie mooi.🙂 Ek wil ook bietjie weer verlief raak…

  4. BB Junie 23, 2010 at 3:20 nm #

    Jip! Baie mooi…

  5. PlaasJuppie Junie 23, 2010 at 4:42 nm #

    Jip. Niks wat ons verder vir die man kan doen nie.
    Die skoot is te hoog deur.

    Skryf daar nog ‘n punt op vir die liefde.

  6. ekisanna Junie 23, 2010 at 6:12 nm #

    Ek stem saam Juppie… die koors loop hoog en nie eers hoendersop en Disprins gaan help nie, maar nou ja, wie wil dan nou ook ‘n man van sulke woorde se koors breek?

    • demoerin Junie 24, 2010 at 8:43 vm #

      ek het nie verkoue nie… tsk tsk tsk😆

  7. Savanha Junie 24, 2010 at 9:18 vm #

    Ai dis mooi ek stem saam met Ellablou!😉

Lewer kommentaar

