Asem in….Asem uit

28 Jun

Wasserfall herinner my op die radio,

Asem in; uit, Op vlerke my Suikerbos; 

dit voel of lewe in jou kar wegry.

‘n Stukkie van my is vandag saam jou,

en more, en oormore, elke dag vir jou.

Die sonsopkoms was oor jou,

Die koffie is lekker oor jou,

Ek sien die mooi oor jou,

Die week lyk ewig,

Alles, alles, net oor jou.

14 Responses to “Asem in….Asem uit”

  1. Plein Junie 28, 2010 at 9:11 vm #

    n Groot deel van my het vanoggend agtergebly. Die gaan n lang week wees.

    • demoerin Junie 28, 2010 at 10:57 vm #

      Ek sal daai stuk mooi oppas.

  2. Dellie Junie 28, 2010 at 2:05 nm #

    Darem nie soooo lank nie … net 5 slapies …😉

    • demoerin Junie 28, 2010 at 3:21 nm #

      Dit klink soos ‘n ewigheid!

  3. Gogga Junie 28, 2010 at 2:50 nm #

    maar jy dink diep so vroeg in die week. Maar snaaks dis nie te depro nie, net die regte hoeveelheid diep dink.

    • demoerin Junie 28, 2010 at 3:21 nm #

      Dis my muse se goeie invloed….

  4. anne-marie Junie 28, 2010 at 3:32 nm #

    Oi – jy het die skoot HOOG deur😆

    Geniet die liefde!

  5. ekisanna Junie 28, 2010 at 6:40 nm #

    Plein, watse dupa het jy in die man se koffie gegooi? Wat dit ookal was, dis dodelik. :mrgreen:

  6. Plein Junie 28, 2010 at 7:21 nm #

    Anna as die die uitwerking van n dupa is moet ek verseker nog tonne van dit kry.

    • demoerin Junie 29, 2010 at 8:31 vm #

      😆
      Het jy ‘n besem en ‘n kat en ‘n hoed gekry…la la la la

  7. BB Junie 29, 2010 at 7:15 vm #

    Issit nie nogal so nie… Somehow when we miss someone the whole world suddenly seems depopulated.

  8. PlaasJuppie Junie 29, 2010 at 7:55 vm #

    Its a beautifull thing…this madness called love.

    • demoerin Junie 29, 2010 at 8:31 vm #

      Yip…. beeeeuaiiitifuuuuuull

  9. Pagoda32 Junie 29, 2010 at 9:17 nm #

    Goeie genade! Pleintjie moes al lankal jou drumpel gekry het!!

Lewer kommentaar

