Musikale Spele…Hallelujah

28 Jul

Daar is min songs wat my tot in my siel raak soos Leonard Cohen se Hallelujah. Dis juis die rede hoekom ek hom vir Musikale Spele gekies het. In my soektog na videos was ek baie verbaas om te sien hoeveel keer die song gecover is, wat net weereens ‘n bewys is van Leonard se geniale penvernuf.

Hier is die oorspronklike:

Ek het dit ongelooflik baie geniet om deur youtube te sif…. en het dus Hallelujah ‘n hele paar keer geluister (nie dat ek enigsins omgee nie) … en net daarom sal ons meer as twee deelnemers hê hierdie week:

Bon Jovi (Ek was totaal en al verbaas)

KD Lang (Haunting)

Alexandra Burke (Daai stem!)

Lee DeWyze (American Idol)

So ja… op julle merke… gereed… STEM!

22 Responses to “Musikale Spele…Hallelujah”

  1. madeleburger Julie 28, 2010 at 8:29 vm #

    Hello, verstaan nie lekker die stemmery nie. Maar ek stem ook vir Halleluja!! Dit IS en BLY mooi!!!!
    Lekker dag

    • demoerin Julie 28, 2010 at 8:39 vm #

      Jy moet stem vir jou gunsteling weergawe.

  2. Xena Phoenix Julie 28, 2010 at 8:42 vm #

    Ons het op varsity ‘n Afrikaanse weergawe van Hallelujah gesing. Stroop se moses – dit was bekotsingwaardig (my verskoning aan die mense wat aanstoot neem met die woord).

    Ek stem ook vir die oorspronklike. Veral na Shrek.

    • demoerin Julie 28, 2010 at 9:33 vm #

      😆 Ek dink ek was ook al betrokke by die sing van daardie afrikaanse weergawe…. ek verstaan presies, bekotsenswaardig.

  3. koeksister Julie 28, 2010 at 9:47 vm #

    Synde ‘n Bon Jovi aanhanger, sal ek vir hulle stem🙂 stunning

  4. Savanha Julie 28, 2010 at 10:13 vm #

    Ek weet nie lekker hoe die stemmery werk nie maar as dit vir een van die hier bo moet wees, dan stem ek vir Bon Jovi. Andersins is die mooiste weergawe vir my van Jeff Buckley.

  5. Charms Julie 28, 2010 at 12:49 nm #

    KD Lang – Absolute hoendervleis weergawe.

  6. Rustig Julie 28, 2010 at 1:15 nm #

    Leonard Cohen! Hy kom nou in Ierland sing een van die dae! I like Jeff Buckley weergawe bietjie meer!

    • demoerin Julie 28, 2010 at 1:19 nm #

      Walking legend! Ek dink dit moet ongelooflik wees om hom live te sien.

  7. PlaasJuppie Julie 28, 2010 at 3:22 nm #

    Ek is stout vir Mathys Roets se weergawe, maar synde dat hy nie op die lys is nie sal ek gaan vir die oorspronklike.
    Leonard Cohen.

    • demoerin Julie 29, 2010 at 6:50 vm #

      Ek like ook Mathys sin, maar kon hom nie op video opspoor nie.

  8. Dellie Julie 28, 2010 at 3:36 nm #

    Ek luister nog … sover is ek baie impressed met BonJovi se weergawe – aangename verrassing. Sal later kom stem😉

  9. Dellie Julie 28, 2010 at 4:15 nm #

    Wow wow wow! Elkeen is pragtig op sy eie manier … ek sukkel rerig om te kies. Alexandra het omtrent ‘n stem aan haar! Beautiful!

    Maar omdat ek ‘n ernstige BonJovi fan is – sal ek dan vir hulle weergawe stem.

  10. johanna79 Julie 28, 2010 at 6:58 nm #

    love die song een van my heel gunstelings. ek stem bon jovi net oor ek oor hulle vrek maar het jy geweet… en liewe Jesus en my ou moeder vergewe my maar, ou Kurt het dit ook gecover en ek hoop nie ek word deur n weerligstraal geslaan as ek die volgende gaan se nie maar, dis glad nie so bad nie… hiehie
    viva musiek spele

    • demoerin Julie 29, 2010 at 6:51 vm #

      Ek is nogal bly ek het dit nog nie gehoor nie… ek kannie nog nagmerries in die aande handle nie😆

  11. Gatvol Julie 28, 2010 at 8:08 nm #

    Pragtig almal – kannie kies nie. Ek stem met Plaas Juppie – Matthys Roets doen dit ook lieflik.

  12. Weglekind Julie 28, 2010 at 8:37 nm #

    Daar is net een wat die song kan sing en dit is Leonard Cohen. Die enigste wat close kom by hom is KD Lang se weergawe – was heel teleur gestel met die 2010 Winter Olympics toe hulle aangekondig het dat sy en nie Leonard Hallelujah gaan sing. Dit was tot sy haar mond oop gemaak het. WoW.

  13. MaanKind Julie 28, 2010 at 9:23 nm #

    KD Lang sing hierdie een in my hart en siel en selle in.

  14. Gogga Julie 28, 2010 at 11:25 nm #

    Jeff Buckley se weergawe het ‘n hoendevleis gevoel. Jy kan elke emosie voel.

  15. Gogga Julie 28, 2010 at 11:47 nm #

    Ok ok ek het nou na almal geluister
    en hou meeste van die Alexandra Burke se cover

  16. demoerin Julie 29, 2010 at 6:55 vm #

    😆 Dis ‘n photo-finish tussen Leonard Cohen en Bon Jovi…. so ek sal die deciding vote gee….
    ***trompetgeskal**

    Geluk aan Leonard… ‘n walking legend!

  17. Andrinie Julie 29, 2010 at 12:29 nm #

    Ek stem vir Alexandra Burke. Hoendertrane of is dit nou hoendervleis en trane.

Lewer kommentaar

