Vrydagskool…Kreatiewe Denke

30 Jul

Vandag is die klas interaktief… en gaan ek jou dwing om iets ouliks uit te dink om vanaand by die huis vir liefie te gaan sê, en wie weet, dit mag dalk daartoe lei dat jy ‘n slag slaan met ‘n hele naweek se sluwe, onderwater, gutterseks……

Hier is my bydrae:

Ek is nog altyd man, maar jy laat my voel soos super-man.

Die doel is om dit kort te hou, maar nog steeds baie te sê… kom kom, sit op daardie thinking caps en roep my sommer Cupid!

12 Responses to “Vrydagskool…Kreatiewe Denke”

  1. PlaasJuppie Julie 30, 2010 at 8:00 vm #

    Toevallig dat jy nou juis vandag kies. . . Ek kon dit nie kort hou nie, toe skryf ek sommer vir haar ‘n hele opstel.
    http://blogs.litnet.co.za/Maljan/ons-twee

    • demoerin Julie 30, 2010 at 8:12 vm #

      WOW meneer… ek sal jou vergewe die keer dat jy my soos ‘n amateur laat voel.

      • PlaasJuppie Julie 30, 2010 at 9:05 vm #

        Love makes amateurs and bumbling idiots of us all.

    • Charms Julie 30, 2010 at 9:32 vm #

      Sjoe Plasie, nou maak jy dit vir ons almal moeilik.

  2. Plein Julie 30, 2010 at 8:05 vm #

    Ek kan dit mos nie nou vir jou se nie dan het ek niks vir vanaand nie.

    • demoerin Julie 30, 2010 at 8:12 vm #

      Ek sal wag liefie…. geduldig.

    • BB Julie 30, 2010 at 10:40 vm #

      🙄 oh hemel… raak ek skoon kwylerig…

  3. BB Julie 30, 2010 at 10:41 vm #

    Oops!! Ek wou dit regtig nie ‘nest’ nie!! Sorry!!:mrgreen:

  4. meermin Julie 30, 2010 at 11:08 vm #

    Lekker naweek vir julle !!

  5. Dellie Julie 30, 2010 at 11:17 vm #

    Soms as ek aan jou dink, vergeet ek om asem te haal …jy is soos Bio-plus vir my siel …

  6. anne-marie Julie 30, 2010 at 1:45 nm #

    Jy is die musiek van my hart, die suurstof vir my longe, die voedsel vir my lyf. Sonder jou is daar nie ‘n ek nie.

    • Dellie Julie 31, 2010 at 4:41 nm #

      Wow ! Nice😉 Sy bene behoort te swik met daai een …

Lewer kommentaar

