My Lekkerkry

25 Aug

Die kleur van my smartiedag

Die suiker om my jellytots

Die krackle in my milkybar

Jy is die soet van my tand.

 

Jy is die stuk wat my legkaart voltooi,

en die noot wat my laat huppelstap.

Jy is die prozak wat my altyd laat lag,

en die muti vir verlede se seer.

 

Die vla oor my malvapoeding

Die sprinkles oor my roomys

Die gars in my bottel bier

Jy is die een wat mooi afrond.

 

Jy is die stuk wat my legkaart voltooi,

en die noot wat my laat huppelstap.

Jy is die prozak wat my altyd laat lag,

en die muti vir verlede se seer.

 

Die blou in my verlangende oë

Die smaak op my honger lippe

Die warm op my hoendervleis vel

Jy is eienaar van hierdie lyf.

 

Jy is die stuk wat my legkaart voltooi,

en die pin-up in my laatnag droom.

Jy is my Minnie, Jane, Eva en Juliet,

Die hoofrol in my lewensboek,

Die diva in my lewenslied,

Die beste helfte van my.

9 Responses to “My Lekkerkry”

  1. Plein Augustus 25, 2010 at 8:27 vm #

    Jy maak my die gelukkigste!!!

  2. nlangenhoven Augustus 25, 2010 at 11:58 vm #

    Birljant!

  3. nlangenhoven Augustus 25, 2010 at 11:59 vm #

    Ek bedoel BRILJANT😉

  4. anne-marie Augustus 25, 2010 at 3:34 nm #

    WoW! ‘n Nuwe LOOK! Of is ek net agteros? Anyway, jou woorde is stokkielekker-lek-lekker-mooi!

  5. Anna Augustus 25, 2010 at 9:12 nm #

    “Die suiker om my jellytots”… aai, jaai, jaai!

  6. kaneelsuiker Augustus 25, 2010 at 10:37 nm #

    Nee wat! Jou blog naam is nie meer gepas nie, verander dit eerder na iets soos Smoerverlief…

  7. demoerin Augustus 26, 2010 at 7:11 vm #

    Dis verbasend hoe maklik mens kan skryf van iets wat jou gedagtes en hart van oorloop.

  8. schabbers Augustus 28, 2010 at 12:29 nm #

    Mooi-mooi woorde!
    Dit maak my sommer jaloers op daai Diva/Julie van jou!
    Sal dit op my blog moet byvoeg by my versameling goed-wat-vir-my-mooi-is!
    Mag ek maar?

    • demoerin Augustus 30, 2010 at 7:16 vm #

      Geen probleem nie… spread the news, I am happy!

Lewer kommentaar

