Vrydagskool….Erfenis101

24 Sep

Ek hoop julle geniet hierdie afdaggie saam met familie en vriende om die braaivleisvuur. Ek is gelukkig, want ek het ‘n vriend wat verjaar, so ek word sommer uitgenooi na Nasionale Braaidag celebrations. Ek hoop julle geniet die sonskyn, braaivleis en yskoue bier… en cheers op oom Jan van Riebeeck wat die VOC oortuig het om ‘n verversingstasie in die Kaap te vestig!

Ek hoop dat waar ookal Suid-Afrikaners hulleself oor die aardbol heen bevind, is die weer lekker…. en kuier julle vandag om ‘n braaivleisvuur met ‘n dop in die hand. Klink ‘n glasie op ons ryk erfenis. CHEERS!

‘n Paar herinneringe…..

All over the world, a South African’s home is his Castle

Fok die haka… ons kan sing!

Osiyeza! I’ll be coming…..

Superfans

Welcome Bru!

Replay that feeling!

We may not be related

6 Responses to “Vrydagskool….Erfenis101”

  1. Xena Phoenix September 24, 2010 at 9:00 vm #

    Geniet dit

  2. Son September 24, 2010 at 2:51 nm #

    Lekker braai. Ek eet sushi vandag😆 (net om anderste te wees)

  3. johanna79 September 24, 2010 at 9:41 nm #

    my braai dag het ek by die werk spandeer maar gelukkig het ek my baas oorheet om van ons produkte op promosie te sit so ek het heel dag onder die boom buite die winkel gestaan en braai…met my springbok rugby trui aan… en vanaand het ek n kaas en wyn saam met vriende en die 4 neufies geniet… braai springbokke en die 4 neufies is mos hoeka deel van ons afrikaner erfenis

  4. leonvonmoltke September 27, 2010 at 7:11 vm #

    Hoop jy’t lekker gerkuier!

  5. Spear The Almighty September 27, 2010 at 11:42 vm #

    Ek het ‘n steakie gebraai hier in Abu Dhabi!

    • demoerin September 27, 2010 at 1:50 nm #

      Ek hoop dit was bees en nie kameel nie.😆

Lewer kommentaar

