Vrydagskool…Leierpret101

22 Oct

OK, ek weet jy mag dalk dink jy gaan stoopid lyk. Ek weet jy mag dalk uitstaan tussen ander mense om jou vandag, hulle mag dalk staar en vinger wys; maar hier is my uitdaging:

Loop, sit, staan en ry… sit jou breedste glimlag op en veroorsaak ‘n kettingreaksie. Nie net gaan jy beter voel nie, maar ander gaan begin beter voel, en as ons so aanhou gaan ons dalk binnekort ‘n gelukkiger, en vriendeliker nasie hê.

Gelukkige mense is ook positiewer… die moontlikhede is eindeloos…

Het jy al ‘n vreemdeling laat glimlag vandag?

16 Responses to “Vrydagskool…Leierpret101”

  1. Plein Oktober 22, 2010 at 8:13 vm #

    🙂

  2. Girl van die Suburbs Oktober 22, 2010 at 8:23 vm #

    Jislaaik… Dit gaan nogal baie verg vandag.

    But none the less… Kom ons kyk hoe gaan dit op pad terug huis toe vanmiddag. 😛

    • demoerin Oktober 22, 2010 at 8:47 vm #

      Werk jy alleen? Hoekom wag tot vanmiddag…. of is daar ‘n lang afkoelproses?😆

  3. Xena Phoenix Oktober 22, 2010 at 8:44 vm #

    My tande sal vol sand raak.

  4. Johan Swarts Oktober 22, 2010 at 11:07 vm #

    Tel kantoorpoetse?😉

    • demoerin Oktober 22, 2010 at 12:46 nm #

      Mmmm, ek dink dit hang af of die brandweer of ‘n ambulans na die tyd moes ingeroep word.

      • Johan Swarts Oktober 22, 2010 at 4:36 nm #

        lol! ons is darem nie so roekeloos nie, hehe…

  5. Son Oktober 22, 2010 at 3:35 nm #

    Ek het die teller in Pick ‘n Pay laat smile omdat haar payslip langs my goed gelê het(sy het dit seker net ontvang toe ek daar aankom) en ek haar gevra het of sy vir my haar salaris skenk🙂

  6. Ek is Anna Oktober 24, 2010 at 6:18 nm #

    “Smile and the whole world smiles with you,
    Cry, and you cry alone”. Ou gesegde, maar steeds waar. Een van my lekkerkry dinge wanneer ek die stad besoek, is om in die groot winkelsentrums vreemde mense in die oe te kyk en dan vir hulle te glimlag. Hulle reaksies is nogal soms skreeusnaaks. Probeer dit en sien wat gebeur. Sommiges gryp sommer vir kleinding aan die hand en slaan ‘n ander koers in en eenkeer het die vrou in haar spore gestop en gevra of sy my ken. Nee mevrou, dit word sommer vriendelikheid genoem!

  7. stilekke Oktober 24, 2010 at 11:13 nm #

    ….jaaaaaa….. :-))

  8. Charms Oktober 25, 2010 at 2:46 nm #

    🙂

Lewer kommentaar

