Vrydagskool…Verjaardagpret

29 Oct

Baie Geluk Babelicious Met Jou Verjaarsdag!

Ek kannie in gewone mense woorde beskryf hoe gelukkig jy my maak nie. Ek sukkel om gewone woorde neer te pen oor hoe absoluut geseënd ek is dat jy die Ma van ons kind gaan wees. Ek is baie lief vir jou… die suiker om my jellytots.

Sugar Sugar – The Archies

Pour Some Sugar on Me – Def Leppard

“Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar and fat”

– Alex Levin –

Ek hoop jy geniet ons wegbrekie!

18 Responses to “Vrydagskool…Verjaardagpret”

  1. Plein Oktober 29, 2010 at 7:25 vm #

    Baie dankie engeltjie. Lief jou baie. Mwah

  2. Charms Oktober 29, 2010 at 8:34 vm #

    Baie geluk met jou verjaarsdag Plein. Ek hoop julle twee geniet die naweek.

    O ja – Prooooooovvviiiinnnnccee.

  3. BB Oktober 29, 2010 at 8:42 vm #

    Happy Happy Alles-Behalwe-Plein!! Mag die Here jou seën al die dae van jou lewe!

  4. Choppy Oktober 29, 2010 at 9:20 vm #

    Congrats met jou verjaarsdag Plein, mag jy nog baie vreugdevolle jare ervaar. Geniet die dag.

  5. Dellie Oktober 29, 2010 at 9:23 vm #

    Geluk my maaikie! Hoop jy het ‘n stunning dag. Mmmm en ek wil alles weet van die ‘wegbrekie’ ne?😉

  6. Plein November 1, 2010 at 8:44 vm #

    Dankie almal

  7. Andrew November 1, 2010 at 9:38 vm #

    Demoerin … as ek reg onthou sal dit oor twee weke ‘n jaar wees wat jy opgehou rook het. Geluk met die baby en geluk met jou verjaardag, Plein.

    • demoerin November 2, 2010 at 10:25 vm #

      Bwahahaha… ja, en dit het darem so 8 maande gehou – miskien moet ek hierdie keer probeer vir 12?

      • Andrew November 2, 2010 at 7:40 nm #

        Oh no. Ag toemaar jy kan weer probeer, my eerste probeerslag was ook net onder ‘n jaar en toe laat waai ek eers soos ‘n lokomotief op steriods.

  8. Xena Phoenix November 1, 2010 at 11:39 vm #

    Hoop jy het ‘n lekker verjaardag gehad, Plein.

  9. Girl van die Suburbs November 1, 2010 at 12:12 nm #

    Jislaaik… Plein hou nou al laaaaank verjaarsdag…

    Vrydag, Saterdag, Sondag EN Maandag! :mrgreen:

    • BB November 1, 2010 at 12:45 nm #

      🙄 as mens 4 verjaarsdagdae inne ry vier, tel mens dan vier by jou verjaarsdae by?😕

      • Plein November 1, 2010 at 1:52 nm #

        NOT A CHANCE!!!!!!!!!!!!

    • Plein November 1, 2010 at 1:51 nm #

      Eintlik het liefie al verjaarsdag bederf twee weke voor my verjaarsdag begin – so ek hou nou al so net onder drie weke verjaarsdag

      • Girl van die Suburbs November 1, 2010 at 3:55 nm #

        Teen die trant kom jy maklik maklik deur die swangerskap en as jy oë uitvee dan is dit weer jou verjaarsdag!😛

  10. Xena Phoenix November 1, 2010 at 3:34 nm #

    Huiswerk – dit is regtig Toortsie se skuld

    http://herriemerrie.wordpress.com/2010/11/01/kuiervuur/

  11. Girl van die Suburbs November 2, 2010 at 8:46 vm #

    F5! 🙄

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kuiervuur « Herriemerrie - November 1, 2010

    […] deel nou vuriglik huiswerk aan Nell; Knipoog en Demoerin […]

Lewer kommentaar

