Lag bietjie….

30 Nov

Ek weet dit is nie mooi om vir ander mense te lag nie… maar ek het lanklaas so lekker gelag soos met gisteraand se The Amazing Race…. en ek kannie wag vir volgende week nie, want blykbaar gaan hulle as taak ‘n dans moet leer…. en dit is hoekom ek nie kan wag nie….

11 Responses to “Lag bietjie….”

  1. Girl van die Suburbs November 30, 2010 at 9:37 vm #

    Oh my soul! :mrgreen: 🙄

    Ek kan nie glo daai twee het dit so ver in die game gemaak nie!

    • demoerin November 30, 2010 at 9:51 vm #

      Ek belowe jou… die trane het geloop… en nou bêre ek die res van die trane vir volgende week.

  2. Xena Phoenix November 30, 2010 at 10:43 vm #

    Volgende week is die einde, nie waar nie?

    So ‘n week of twee gelede het die prat boys my laat🙄 Die een het geweier om te hardloop en was vies as die ander een wil hardloop.

    • demoerin November 30, 2010 at 2:18 nm #

      Dan gaan dit ‘n snaakse einde wees…

  3. PlaasJuppie November 30, 2010 at 2:17 nm #

    Sjaaim. Die arme drommel.
    Ek is nou skoon kortasem gelag

    • demoerin November 30, 2010 at 2:19 nm #

      Ek lag nog elke keer wat ek dit kyk.

  4. Charms Desember 1, 2010 at 9:02 vm #

    Loop was nog nooit so moeilik nie – whahahahahaha.

  5. Andrew Desember 1, 2010 at 9:19 vm #

    Fokkit ek het nog nooit so iets gesien nie. Dit lyk of hy miggies vang.

    • BB Desember 2, 2010 at 6:28 vm #

      Oits!😯 So lekker nou gelag vir dié Andrew… Ai!

      • demoerin Desember 2, 2010 at 7:22 vm #

        😆 Ek het ‘n definitiewe neandertal gesien in my geestesoog…

  6. Gogga Desember 4, 2010 at 7:22 nm #

    Ek het so probeer loop net om te sien hoe moeilik dit kan wees. Nou ja, ek het nie geweet iemand kan so onder gekoordineerd wees nie. dit is skreeu snaaks

Lewer kommentaar

