Vrydagskool….Kenmekaar

21 Jan

Dis altyd goed dat mens aan die begin van die skooljaar bietjie jou klasmaats leer ken. PJ het daarmee begin, en Son het besluit om my uit te daag om in die spotlight te staan…..

Dit werk so: Jy mag my enigiets vra – en ek moet antwoord.

Ek daag die volgendes uit om saam te speel:

Johanna, Merrieperd, Rosa, Jane en Anna

28 Responses to “Vrydagskool….Kenmekaar”

  1. Son Januarie 21, 2011 at 9:09 vm #

    1. Wat is jou gunsteling kledingstuk?
    2. Waarin slaap jy?
    3. Wat is die onnoselste ding wat jy al gedoen het?
    4. As jy enige filmster kon wees, wie sou jy wou wees?
    5. Bier of Brandewyn?

    • demoerin Januarie 21, 2011 at 9:54 vm #

      1. Ek het hierdie spesfieke wit Levis t-hemp, ek weet nie hoekom nie.
      2. In my vel.
      3. Ek deurdink alles, so ek kan aan niks dink nie. Ek het wel al een aand in Londen my gat afgevries in my slaapsak op ‘n bankie in Hyde Park. Ons wou voel hoe voel dit om dakloos te wees. Dit is nie lekker nie.
      4. Enige ou wat ‘n “love scene” saam met Megan Fox doen.
      5. Definitief bier.

  2. netjane Januarie 21, 2011 at 9:26 vm #

    My huiswerk is gedoen.

    1. Waaroor is jy regtig spyt?
    2. As jy kon time-travel sou jy vorentoe of agtertoe gegaan het?
    3. Noudat jy ‘n dogtertjie gaan he, wat dink jy van chastity belts?😉

    • demoerin Januarie 21, 2011 at 10:09 vm #

      1. Niks waaraan ek kan dink nie. Dit is maar net my lewensuitkyk – Gister is verby.
      2. Definitief agtertoe. Ek is ‘n geskiedenis feitvraat.
      3. Overrated😆

  3. Xena Phoenix Januarie 21, 2011 at 9:33 vm #

    1. Kan ons uitsien na ‘n blogtroue? 😉
    2. Sal jy ooit Gauteng se stof afstof vir die Kaapse Wind?
    3. Wat is jou gunsteling uitrusting?
    4. Wat van Plein maak jou die liefste vir haar?
    5. Dra jy onderbroeke met gaatjies?

    • demoerin Januarie 21, 2011 at 10:11 vm #

      1. Eendag ja.
      2. Nooit nie.
      3. Shorts en T-hemp
      4. Die feit dat sy, sy is. Die hele “package”
      5. Dra nie onderbroeke. My Boksers het almal een groot gat voorin😆

  4. Xena Phoenix Januarie 21, 2011 at 10:58 vm #

    Ek het nog n paar vrae.

    1. Was jy ‘n soet seun op skool?
    2. Sing jy in die kar as jy ry?
    3. Hoekom is Tafelberg plat?

    • demoerin Januarie 21, 2011 at 12:11 nm #

      1. Ek was nog altyd soet (Ek kon goed voorgee).
      2. Ek het geen probleem met hardop saamsing nie, jy moet my sien as Bohemian Rhapsody speel.
      3. Ek sal daaroor dink……

      • demoerin Januarie 21, 2011 at 12:15 nm #

        As Tafelberg nie plat was nie, het die Capies niks gehad om oor te brêg nie.

  5. BB Januarie 21, 2011 at 11:22 vm #

    1. Wat sal die allermoeilikste ding in die wêreld wees as jy dit móét opgee?
    (a) Mens
    (b) besitting
    (c) gewoonte

    Vir jou:
    Wat is die een wens van jou wat nog nooit waar gekom het nie en wat jy amper verseker weet nooit sal waar word nie?

    • demoerin Januarie 21, 2011 at 12:13 nm #

      Definitief mens, ek part baie moeilik met die mense in my lewe, juis omdat hul so sorgvuldig gekies word.

      Time Travel.

      • demoerin Januarie 21, 2011 at 1:28 nm #

        OK, ek het ook misvestaan –
        A. My Babelicious
        B. Ek sal nie sonder my kar kan oorleef nie
        C. Opgee van enige gewoonte is mind over matter, en behoort nie moeilik te wees nie.

  6. Charms Januarie 21, 2011 at 7:11 nm #

    1) As jy nou sou kon aftree, waar sal jy gaan bly en hoekom?
    2) Wat is jou idee van ‘n goeie aandjie uit?
    3) Is daar enige gewoontes van Plein wat jou pla en natuurlik van jou wat haar pla?
    4) Is jy ‘n “clean freak”?
    5) Is jy ‘n “forgive and forget” persoon, of nie?
    6) As die maan nou soos hulle sê van kaas gemaak is, hoekom is daar ‘n man in die maan en nie ‘n muis nie?

    • demoerin Januarie 24, 2011 at 8:15 vm #

      Jinne, my selfoon wou nie saamspeel nie – kom ek pobeer my antwoordeonthou –
      1. Iewers in die veld met ‘n hangmat gespan tussen 2 koorsbome.
      2. Kuier saam met vriende – en dan poeding in die bed.
      3. Sien nr. 4😆
      4. Ek dink nie so nie, maar blykbaar is ek verkeerd.
      5. Yip, ek dwaal nie in die verlede nie.
      6. ‘n Muis sou die maan opgevreet het.

      • BB Januarie 24, 2011 at 11:59 vm #

        2. Jy praat my taal!!!!

  7. johanna Januarie 21, 2011 at 7:40 nm #

    TOP 5 gunstelinge
    1. add op tv
    2. liedjie in die wereld ooit
    3. toilet spry geur
    4. ding om tedoen as jy veronderstel is om iets anders te doen
    5. spur dis
    TOP 5 GOED WAT JOU DIE MEESTE IRRETEER…

    • demoerin Januarie 24, 2011 at 8:21 vm #

      1. Ek surf gewoonlik in die ads -Mmmm, Ek like nogal Tata se “swart gevaar” ad.
      2. U2 se Where the Streets have no name, en meer onlangs, The Killers se Dustland Fairytale
      3. Enigiets wat nie te soet ruik nie, op die oomblik is daar ek dink Glade se Desert iets in die badkamer.
      4. TV kyk, selfs Disney Channel re-runs (en daar is BAIE)
      5. Ligte in die huis wat onnodig brand, slegte bestuurders, mense wat nie hul werk kan doen nie, skottelgoed wat nie in die kombuis is nie, en mense wat nie ander respekteer nie.

  8. johanna79 Januarie 21, 2011 at 7:41 nm #

    die vorige een was ek… hulle wil nie my regte prentjie gee nie

    • demoerin Januarie 27, 2011 at 8:15 vm #

      Toemaar, jy het een van die ouliker monstertjies gekry😆

  9. Plein Januarie 21, 2011 at 7:53 nm #

    Plein se naam pop so baie op dat ek dalk moet oorweeg om my eie blog te begin dat ek self antwoord. Eintlik seker net bang liefie antwoord dit namens my

  10. rosalindreloaded Januarie 24, 2011 at 4:28 nm #

    1) Is jy sexy?
    (ek sal speel maar ek kan nie waarborg dat ek alles kan antwoord nie, soos my identiteit en watse werk ek doen nie)

    • demoerin Januarie 24, 2011 at 4:50 nm #

      1. Watter seksie?

      (ons verstaan daai ding)

  11. Jan Twak Januarie 26, 2011 at 3:54 nm #

    Ek het net twee vrae:

    1) Jou bankrekeningnommer?

    2) Jou Pin kode?

    • demoerin Januarie 27, 2011 at 8:14 vm #

      Ek weet nie – bel vir Trevor Manuel, hy hanteer my geldsake.

  12. rosalindreloaded Februarie 1, 2011 at 5:37 nm #

    Sexy soos in njamies mens wil op jou vang en soos aan, moet jou nie dom hou nie….

    • demoerin Februarie 2, 2011 at 8:31 vm #

      😆 Ek dink ek is geseën met blou oge en ‘n mooi persoonlikheid… enigiets meer en ek sou “too good to be true” gewees het.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Vra maar « Herriemerrie - Januarie 21, 2011

    […] ek by PJ lees het ek sommer geweet hier kom ‘n ding.  Demoerin en Fakkel het besluit ek moet voor die muur gaan […]

Lewer kommentaar

