WEW…(5×5)+.01 van (201.1×10)

25 Jan

Ek wonder waarom vingernaels vinniger groei as toonnaels?

Of is dit net myne?

15 Responses to “WEW…(5×5)+.01 van (201.1×10)”

  1. Xena Phoenix Januarie 25, 2011 at 8:24 vm #

    JOu vingernaels kry seker meer lug om te groei?
    🙄

    • demoerin Januarie 25, 2011 at 8:53 vm #

      Mmmm…kan seker wees.

  2. BB Januarie 25, 2011 at 8:32 vm #

    Is dit nie dalk dat hoe meer gereeld jy jou naels knip en vyl hoe meer bevorder jy regenerasie van die ‘weefsel’? Jou tone kry so te sê nooit dieselfde stimulasie nie😕 Sou die feit dat jy skoene dra dalk ook die groei bietjie belemmer?
    Ook is bloedsirkulasie na die vingers waarskynlik vinniger/beter as na die tone toe.
    Dan weer: naels groei (blykbaar) vinniger in die somer/warm maande as in die winter en boonop 2 tot 3 keer vinniger as toonnaels.
    Dalk is dit ‘n vorm van evolusie afterall?? Die natuur se manier om jou (primitiewe hunting/attack/survival/selfverdedigings-meganisme) ‘kloue’ te ‘preserve’😕 (Onthou die eerste mens is NIE met ‘n Swiss Army Knife ge-issue nie! – en hy moes daai eerste krokkerenoster ook onthoring en daai eerste pyl met sy naels en tanne fabriseer om tools mee te maak, reken ek… dalk…)
    Cool subject!
    (Friggin’ gits DMi!!?? Slaap jy nie ini nag nie?? I think you think too much…:mrgreen:

    • demoerin Januarie 25, 2011 at 8:54 vm #

      Ek het gewonder of dit dalk is omdat my hande nader aan my brein is?

  3. toortsie Januarie 25, 2011 at 9:45 vm #

    miskien krap jou vingers dalk meer op plekke as jou tone… en kom so met allerhande grondstowwe wat noodsaaklik is vir groei in aanraking??? (en dit wat ek nou hier geskryf het is net ‘n bewys van wat ek vandag van myself geskryf het!! – GROOT MOND!!)

    • BB Januarie 25, 2011 at 10:52 vm #

      😆 @ Toortsie – krap op plekke🙄

      • demoerin Januarie 25, 2011 at 10:58 vm #

        Bwahahaha – en kom in aanraking met grondstowwe… bwahahahaha😆

        • BB Januarie 25, 2011 at 11:26 vm #

          Ek hoop nie Toortsie doen die kunsmis-ding nie… maar ek glo en vertrou as boervrou sal sy organies krap😉

  4. toortsie Januarie 25, 2011 at 9:46 vm #

    vandag verstaan ek nie die som nie.

    • BB Januarie 25, 2011 at 11:28 vm #

      Vrouens kan nie multitask nie – dis oor jy so besig is om te krap dat jy nie kan dink vandag nie:mrgreen:

    • Son Januarie 25, 2011 at 3:57 nm #

      Toemaar, ek probeer nie eers meer met DMI se somme nie😈

  5. ekisanna Januarie 25, 2011 at 8:50 nm #

    Myne ook en dankie tog! Dis baie makliker vir my om by my vingernaels by te kom as by my toonnaels!

    • demoerin Januarie 26, 2011 at 7:38 vm #

      Bwahahaha… miskien is dit die rede?

  6. Charms Januarie 27, 2011 at 3:18 nm #

    Jy wonder darem maar oor snaakse goeters.

Lewer kommentaar

