Vrydagskool….Seisoene

27 May

Mens kry vier seisoene – Lente, Somer, Herfs en Winter. Winter is wat jy amptelik vanoggend buite voel. Winter = Koud.

MAAR – te danke aan my kan ek die Gepatenteerde DMI Twee Element Psigologiese Verwarmer bekendstel.

STAP 1:

TURN UP THE VOLUME

STAP 2:

Staar na hierdie prentjie

STAP 3:

Maak ‘n bottel rooi oop

STAP 4:

Herhaal oor en oor – Dit is warm

As dit nie werk nie, klim maar terug in die bed.

7 Responses to “Vrydagskool….Seisoene”

  1. NetJane Mei 27, 2011 at 7:36 vm #

    Ek gaan nie die kans vat om uit die bed te klim nie. Dae soos vandag is ek baie bly om nog op kraamverlof te wees!

  2. Andrew Mei 27, 2011 at 7:42 vm #

    Moet koud wees, Mica Paris het ‘n helse nipple stand.😉

    • demoerin Mei 27, 2011 at 8:02 vm #

      😆 So jy kry ook nou warmer?

      • Andrew Mei 27, 2011 at 8:47 vm #

        Hahaha😆 Ek gaan netnou die ysige Benguele-stroom aandurf, binnekort gaan dit lyk of ek ook smokkel met spark plugs.

  3. demoerin Mei 27, 2011 at 7:56 vm #

    O, ek moet net bylas – Summertime volgens my een van die beste songs ooit geskryf…. oooo, en gooi so ‘n smeulende stem daarby….eish.
    BB, wanneer gaan jy hom cover?

  4. Xena Phoenix Mei 27, 2011 at 8:17 vm #

    Net ‘n bottel rooi wyn?

    Kan ek maar vraatsig wees en ‘n vat vra? Dalk sommer Sjerrie of port? Dit is blerrie koud.

Lewer kommentaar

