Musikale Spele…Streets of London

23 Jun

Vandag is een van die hartseerste songs wat ooit geskryf is, en wat perfek  inval by my gedagtes oor dankbaarheid, deel van ons kompetisie. Vervang gerus “London” met Jozi, Kaapstad, Kokstad of Polokwane – die boodskap is universeel.

In baan 1 het ons vir Ralph McTell met die oorspronklike. ‘n Lied met soveel betekenis verdien om sonder fieterjasies gesing te word…

In baan 2 het ons vir Sinead O’Connor – die vrou wat my altyd laat dink dat dit is hoe die engele in hul kore gaan klink…

Goed. Op julle merke…Gereed…Stem!

 

 

5 Responses to “Musikale Spele…Streets of London”

  1. Plaasjuppie Junie 23, 2011 at 9:35 vm #

    Close call. Altwee weergawes is ewe goed. Wat van ‘n duet?
    Ok, as ek dan regtig moet kies…die oorspronklike weergawe van Ralph

  2. Son Junie 23, 2011 at 1:45 nm #

    Sinead! Loshande. 🙂

  3. Xena Phoenix Junie 24, 2011 at 8:12 vm #

    Ek stem ook Sinead.

  4. Joh Junie 24, 2011 at 4:21 nm #

    Ralph vir my. Die stemming vannie song het ‘n biekie van ‘n rowwe stem nodig, vir my.

Lewer kommentaar

