Die pleb in my ontbloot…

30 Jun

Son het gedink dit is oulik dat ons almal ons stoukies oor die draadheining kom hang vir die wêreld om te besigtig…. wat maak my ‘n pleb – wat doen ek wat so bietjie (of dalk baie) common is?

Ek bly op ‘n plot. Nie omdat ek moet nie. Maar omdat ek wil.

Ek geniet my Afrikaanse musiek en sing baie keer luidrugtig saam – selfs die liedjies wat dalk bietjie (baie) oud of breindood is.

Ek het al verneem dat my “volume-control” ‘n bietjie defektief raak as ek dalk ‘n drankie of tien te veel inhet (ek het geen probleem daarmee om my Tequila sommer uit die bottel te sluk nie).

Ek koop nie die duurste wyne nie, ek koop die lekkerste wyne.

Ek dink om te kamp en karavaan is die lekkerste vakansies ooit. Ek wens elke kind kan daardie vreugde smaak.

As daar chips by my kos by ‘n restaurant is, gaan ek tamatiesous daaroor gooi. Dit moet verkieslik AllGold wees – ek kan nie restaurante in Jozi opnoem war jy AllGold kry.

Winkels toe gaan is ‘n necessary evil – so ek het geen probleem om gemaklik te gaan met my sweetpakbroek en ‘n t-hemp of sweater nie. Dis nie ‘n modeparade nie.

Ek meng my taal baie. Dit sluit in Engels, Afrikaans, Grieks en Vloek (alhoewel die meeste Grieks eintlik by vloek inpas). Daar is vir my min so onaangenaam op die ore soos  Stok-Innie-Hol-Afrikaans nie.

As ek ‘n lekker lamstjoppie, dalk lamskenkels of beesstert op my bord het, gaan ek die been afeet met my vingers. Dit is net so. Mens mors nie met die lekkerste vleisies aan ‘n been nie. (Bygesê my maniere dikteer darem ek sal dit nie in ‘n Restaurant doen nie.)

Ek doop my koekies en beskuit in koffie. Daar is geen ander manier om dit te eet nie.

En…het ek al genoem ek bly op ‘n plot?

Daar is seker nog…. ek sal die post opdateer as ek aan nog kan dink.

Goed laat ons sien… ek tag vir Xena, Dellie en Flintie (ek het nie vergeet van jou tag nie Flints – ek belowe).

15 Responses to “Die pleb in my ontbloot…”

  1. Xena Phoenix Junie 30, 2011 at 12:45 nm #

    Ek wil ook eendag op ‘n plot gaan woon. Met ‘n donkie, kameelperd en dalk ‘n tier. 🙂

    Sal my naam later met ‘n plank slaan.

    • demoerin Junie 30, 2011 at 2:04 nm #

      Op ‘n plot – of in die dieretuin? 😆

  2. Plaasjuppie Junie 30, 2011 at 12:50 nm #

    Jis, en hier dog ek nog al die jare dis net die ryk mense van skuldbult wat op plotte bly.

    • demoerin Junie 30, 2011 at 2:05 nm #

      😆 Nee hulle bly agter mure wat soveel soos huise kos.

  3. Dellie Junie 30, 2011 at 12:58 nm #

    O genade … jy klink glad nie kommin nie! 😆 Hou vas aan jou hoed vir myne …

  4. Son Junie 30, 2011 at 5:04 nm #

    Ag nee wat, jy is cool! Ek drink nie wyn nie, maar wanneer ek wyn drink, drink ek soetwyn (dis nou kommin as mens ‘n Kapenaar is LOL!)

    • demoerin Julie 1, 2011 at 7:19 vm #

      Soetwyn kan nie as wyn geklassifiseer word nie – dis soos koffie, dit maak warm – so dit is soos koffie met alkohol in.

  5. Flintie Stone Junie 30, 2011 at 6:40 nm #

    Hier sien ek nou eers my tag, sal binnekort my huiswerk doen, belowe!

  6. Flintie Stone Julie 1, 2011 at 12:28 nm #

    huiswerk gedoen 😆

  7. Charms Julie 1, 2011 at 4:03 nm #

    As dit jou kommin maak dan behoort ek seker ook aan dieselfe klub 😆

  8. MaanKind Julie 1, 2011 at 4:39 nm #

    Hoekom sukkel ek so om op al julle kommin mense se blogs in te teken? Ek wil subscribe, maar kry nie notification nie!

    • demoerin Julie 4, 2011 at 9:06 vm #

      😆 die subscribe funksie is seker nie geaktiveer vir die kommin blogs nie

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hoe kommin is ek regtig « Herriemerrie - Junie 30, 2011

    […] Demoerin wil weet hoe platvloers en middelklas is ek nou eintlik.  Wel, soos Sterretjie sou sê, ek is is kommin soos ‘n bokdrol.  Ek moet dalk erken dat ek besonderse lae punte op die kommin toets kry, maar hulle vra dalk net die verkeerde vrae. […]

  2. Die pleb in my ontbloot « Daaglikse Dagboek - Julie 1, 2011

    […] Demoerin het in ‘n oomblik van waansinnigheid besluit om my tag, en vir my huiswerk te gee. Huiswerk wat ek nou in die bitter koue sit en doen aangesien my brein soos ‘n sif is deesdae, en ek net dalk daarvan mag vergeet. […]

  3. Mens moet eintlik common wees | alleman - Julie 1, 2011

    […] on Julie 1, 2011 by alleman| Lewer kommentaar Ek het lekker gelees aan Sonkind, PJ, Dellie, Demoerin, Murphy en Xena se draakstekery met snobwaardes, en toe in dieselfde week het  Dana Snyman op […]

Lewer kommentaar

