In My Jacuzzi…Ester Vergeer

13 Feb

Op 8 jarige ouderdom het Ester Mary Vergeer ‘n parapleeg geword. Tydens rehabilitasie is sy voorgestel, en het sy geleer om vlugbal, basketbal en tennis in haar rolstoel te speel. Ester was deel van die Nederlandse basketbal span wat die Europese titel in 1997, op 16 jarige ouderdom gewen het. Intussen het sy ook in 1996 aan haar eerste internasionale tenniskampioenskap deelgeneem, en toe in 1998 voltyds begin tennis speel; en ook sommer die Amerikaanse kampioenskap in 1998 gewen.

 

 

Esther_Vergeer_2010

Vyftien jaar later het Ester besluit om nou uit te tree. In haar ongelooflike loopbaan het sy 687 enkelspel wenne en 440 dubbels wenne agter haar naam. Sedert Januarie 2003 het Ester nog nie een toernooi verloor nie; 470 wenne in ‘n ry. Tussen Augustus 2004 en Oktober 2006 het sy 250 agtereenvolgende stelle gewen, met sleg 1 wat ‘n valbylpot was.

Ek maak met graagte vir Ester ‘n plekkie in my Jacuzzi. As ek moet aanhou om Ester se lof te besing gaan hierdie inskrywing ‘n paar folios lank word. Gaan Google maar gerus, en verwonder jou aan die deursettingsvermoë van hierdie vrou.

Wat ek wel wil doen, is om my hoed te lig, en Ester al die geluk vir haar aftrede toe te wens…… welgedaan om die allerbeste in jou sport vir 15 jaar te kan wees, en jy is nou eers 31 jaar oud.

Party mense en hulle stories kan nie anders as om mens te inspireer nie.

Ons klink ‘n glasie gevul met my huidige gunsteling wittetjie, Rustenberg se Ida’s White, op ‘n ware heldin. Ek wens tog vandag se kinners wil ordenklike helde soos Ester kry!

Gesondheid!

 

2 Responses to “In My Jacuzzi…Ester Vergeer”

  1. Son Februarie 14, 2013 at 3:30 nm #

    Dis ongelooflik hoeveel deursettingsvermoë party mense het! As daar maar meer sulkes was, wat ‘n wonderlike plek sou die wêreld nie gewees het nie.

    • seegogga Februarie 20, 2013 at 11:35 nm #

      sjoe, ek haal ook my hoed vir Ester af!

Lewer kommentaar

