Hoe swaar (lig) weeg jy?

30 Aug

In my strewe, en lewensreis na volwaardig menswees het ek nou al baie gedink aan gepaste maniere van hoe om jou vordering te meet. Daar is mos nou nie noodwendig ‘n skaal of liniaal wat jou menswees kan meet nie. Ek kannie myself in ‘n rekenaar inlees om sommetjies te maak nie…. maar hoe nou?

Toe dink en nou vanoggend aan ‘n gepaste manier om gemeet te word deur die mense met wie mens elke dag te doen kry. Jou familie, jou vriende en jou werkskollegas. Die petroljoggie en die dame wat by Spar tilslaan. Jou bure.

As jy nou, op hierdie oomblik die hede vir die ewige verruil, wat gaan hierdie mense van JOU as mens te sê hê nadat jou kisdeksel toegespyker is. Gaan hulle mooi woordjies spreek “want dit is die regte ding om te doen”, of gaan hulle sonder om te wonder of om te lieg, harte en monde hê wat oorloop van huldebetuigings. 

As jy vandag geweeg word…. gaan jy te lig wees?

22 Responses to “Hoe swaar (lig) weeg jy?”

  1. Girl van die Suburbs Augustus 30, 2010 at 8:36 vm #

    Ek dink nie ‘n mens is inherent net goed of net sleg nie. Maar dis ‘n goeie vraag… Hoe meet jy jou eie menswees en die groei daarvan?

    • demoerin Augustus 30, 2010 at 9:20 vm #

      Ek weet nie, ek slaan nogal deesdae vas op die idee dat ek wonder wat die mense om my van my spesifieke optrede gedink het. BV, ek sê nie dankie vir die pakker by die kasregister nie… dink daai persoon dalk “Sjoe, jy kort maniere!” ens.

      • Girl van die Suburbs Augustus 30, 2010 at 9:25 vm #

        Ek probeer regtig goeie maniere toon… maar as daai vervlakste vensterwassers met hulle botteltjies en windscreenwipers voor my staan… wil-wil ek hulle raak ry…en dan vergeet ek van my voorneme :mrgreen:

  2. Xena Phoenix Augustus 30, 2010 at 8:43 vm #

    Ek het ‘n vermoede dat daar langs my graf gejuig en gedans gaan word. 😉

    • demoerin Augustus 30, 2010 at 9:21 vm #

      Omdat jy dit so wil hê? Of is dit een van daai “Good riddance” situasies? 😆

  3. Plein Augustus 30, 2010 at 9:05 vm #

    Ek is seker daar sal gemengde reaksie wees. Kan die weegskaal op daai middelpunt van balans stop?

    • demoerin Augustus 30, 2010 at 9:25 vm #

      Hy kan seker ja. Dis mens se eie lewe met eie besluite.

  4. Dellie Augustus 30, 2010 at 9:18 vm #

    Nogal iets om oor te besin, ja…

  5. BB Augustus 30, 2010 at 11:24 vm #

    Wat weeg ‘n siel? Ek reken dis agterstevoor/onderstebo – hoe meer jou ware worth as mens, deste (ligter) minder weeg jou siel. Wanneer ons ons kruise dra is dit meesal selfinflicted: onvergifnis, jaloesie, bitterheid, afguns – selfs met die ‘kleiner’ sondes : skinder, ondankbaarheid, wegkom by die kassier met ‘n Rand of twee, verlekker in ander se hartseer en/of ongeluk en mislukking, kort humeur ens… – belas ons ons eie siel en dra ons al swaarder – dis juis dan dat enige ekstra las dit soms net een te veel maak.

  6. Taurus Augustus 30, 2010 at 11:46 vm #

    Mens word ongelukkig meer aan jou sleg dade geweeg as aan die goeie wat jy doen.

    • demoerin Augustus 30, 2010 at 12:00 nm #

      Maar moet mens goeie dade doen om ‘n goeie mens te wees?

      • BB Augustus 30, 2010 at 12:12 nm #

        ‘Moet’ – nee. ‘Wil’ – ja.

  7. Charms Augustus 31, 2010 at 1:37 nm #

    O jinne, met my humeur en “foot-in-mouth disease” is ek dalk op dun ys 🙂

  8. Roer Augustus 31, 2010 at 6:52 nm #

    Laat my dink aan A Knights Tale. “You have been weighed. You have been measured and you have been found wanting.” Of so iets.

  9. Nadenker September 1, 2010 at 5:21 nm #

    Kom ons wag maar en kyk hoeveel mense die moeite doen om jou begrafnis by te woon … 😉

    Andersins vereis emosionele intilligensie dat jy elke dag selfbewus moet wees, en hoe jy ander mense behandel. Ek dink dit is hoe mense jou die meeste sal onthou.

    • demoerin September 2, 2010 at 7:22 vm #

      Hulle beter in hulle honderde opruk, anders gaan ek by hulle spook 😆

      Ek stem saam met daai bewustheid, en dit verg nie noodwendig goeie dade nie. ‘n Simpel dankie aan die pakker by die til mag vir daai persoon baie beteken as hy/sy ‘n kak dag het.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kersie oppi koek « Kouevuur - Augustus 30, 2010

    […] Demoerin: – wat deesdae so verlief is, ek wil hom eintlik herdoop na DELIEFIN – omdat ek jou blog elke dag eerste lees. Ja, regtig! […]

Lewer kommentaar